05-09-2012, 01:48 AM
Kui on tõsine soov endale E soetada, alustaks mina täitsa algusest.
W124 on meie teedel suht vastupidav võrreldes 10 aastat nooremate japside/VAG-dega.
Mootori-rehvimüra suht isoleeritud(võrdluseks 2006 vwpass-is 100km/h peab karjuma, et tagaiste kuuleks).
Kui üks-kaks-neli sobib, siis sealt üles on ainult positiivsed kogemused.
124 on(MINU ARVATES) üks parima hinna-kvaliteedi suhtega autosid, mis tehtud.
Olen omanud viimast S124-e 2aastat. Ostuhind oli 1500.- ja remont+hooldused kokku on olnud selle aja peale ka ca 1500.-.
Läbisõitu sinna 80tuhhi kanti.
Muidugi, eks "punnsilm" on kindlasti mugavam/ökonoomsem, kuid samas ka jooksvate kulude poolest ka kulukam.
Aga muidugi alati on parem lüüa Silberi uks jalaga lahti ja sealt midagi valida...
Edud.
Janek.
W124 on meie teedel suht vastupidav võrreldes 10 aastat nooremate japside/VAG-dega.
Mootori-rehvimüra suht isoleeritud(võrdluseks 2006 vwpass-is 100km/h peab karjuma, et tagaiste kuuleks).
Kui üks-kaks-neli sobib, siis sealt üles on ainult positiivsed kogemused.
124 on(MINU ARVATES) üks parima hinna-kvaliteedi suhtega autosid, mis tehtud.
Olen omanud viimast S124-e 2aastat. Ostuhind oli 1500.- ja remont+hooldused kokku on olnud selle aja peale ka ca 1500.-.
Läbisõitu sinna 80tuhhi kanti.
Muidugi, eks "punnsilm" on kindlasti mugavam/ökonoomsem, kuid samas ka jooksvate kulude poolest ka kulukam.
Aga muidugi alati on parem lüüa Silberi uks jalaga lahti ja sealt midagi valida...
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735