05-11-2006, 09:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2013, 10:48 PM ja muutjaks oli secman.)
MB 560SEC
VL: 1990
Spidonäit: 320000km
Mootor: 5,6L 205kW
Värv: Must metallik
Lisavarustus: ABS,ASR,veojõukontroll, konditsioneer,4x el.aknad, el.katuseluuk,2x el.istmed mäludega, kesklukk puldist, signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja,udutuled,2x istmesoojendused,1x el.peegel soojendusega,välistemperatuuri näidik, 2x airbag,esitulede pesurid, tagaklaasi soojendus, 4x peatoed,1x comfortiste,helehall nahksisu,puitdekoor, el.tagakardin, käetoed, 18" monoblock veljed, Alpine stereo,2x Alpine võimendid,subwoofer,toonitud klaasid.
Auto on oma vanuse kohta heas korras,kõik elektrilised lisad töötavad,v.a.
konditsioneer mille filter oli lihtsalt läbi roostetanud,rooste kerel praktiliselt puudub,mootor ei suitse ja töötab ilusti,salong on muidu terve, aga esiistmete nahk on veidi pragunenud.
Ja muidugi veljed ja helitehnika on viimase peal.
Hankimise lugu: nägin kevadel linnas sõitmas üht suurepärases korras isendit ja tundsin kuidas sees käis plõks - ma lihtsalt pean ka omale sellise saama.
mõeldud tehtud - hakkasin netist otsima. Algul euroopast, aga kuna endal
sidemeid ei ole ja automüüjad on viimased keda usaldan,otsustasin ikkagi Eestist vaadata - oma silm on kuningas ja nooremas põlves sai autosid ehitatud küll ja küll. Käisin siis vaatamis mida pakuti ja lootus hakkas kaduma.
Augusti lõpus ilmus siis Rakveres üks 560SEC müüki.Hind oli krõbe aga auto oli sile ja varustus korralik ning otsustasin selle vaatamata käigukasti veale ära võtta.
Kuigi pere ja sõbrad mu vaimustusest eriti aru ei saanud,olen autoga
väga rahul,ja kui vahel poebki väike kahtlus hinge,piisab kui heidan ühe
pilgu autole ja rahunen kohe ja kui mitte kohe siis peale mootori käivitamist kindlasti!
Vead mis said kohe kõrvaldatud:
Käigukastis kettad kulunud - Märjamaal said kõik uued kettad pandud,
Esitulede regulaator ei töödanud - sai ise korda tehtud
Comfortiste ei töödanud - sai ise korda tehtud
Esimesel käetoel nahk katki - sai Tepingus vahetatud
Vasak rooliots loksuga - sai uus roolivarras pandud ( originaal )
Esimese veoaasa kate puudu - sai esindusest tellitud
Esiklaas oli tuhmunud - Autoveris sai uus klaas pandud
Esitulede klaasid tuhmunud - said uued Hella omad pandud
Konditsioneeri filter läbi roostetanud - sai uus pandud ja täidetud,
töötab nüüd ilusti!
Tööd mis talvel tulevad:
Nivoovedrustus korda teha - preagu vasak pool u.2cm madalam,lisaks
taob sama pool aukudes imelikult,kuigi otseselt esialgu kuskil lokse ei paista
Esiistmetel osaliselt nahk vahetada - on veits pragunenud
Vead millest ei tea mis saab:
Vasaku plokikaanetihendi vahelt immitseb õli päris korralikult - tehtud 2013 aprill
Indrek
5059749
VL: 1990
Spidonäit: 320000km
Mootor: 5,6L 205kW
Värv: Must metallik
Lisavarustus: ABS,ASR,veojõukontroll, konditsioneer,4x el.aknad, el.katuseluuk,2x el.istmed mäludega, kesklukk puldist, signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja,udutuled,2x istmesoojendused,1x el.peegel soojendusega,välistemperatuuri näidik, 2x airbag,esitulede pesurid, tagaklaasi soojendus, 4x peatoed,1x comfortiste,helehall nahksisu,puitdekoor, el.tagakardin, käetoed, 18" monoblock veljed, Alpine stereo,2x Alpine võimendid,subwoofer,toonitud klaasid.
Auto on oma vanuse kohta heas korras,kõik elektrilised lisad töötavad,v.a.
konditsioneer mille filter oli lihtsalt läbi roostetanud,rooste kerel praktiliselt puudub,mootor ei suitse ja töötab ilusti,salong on muidu terve, aga esiistmete nahk on veidi pragunenud.
Ja muidugi veljed ja helitehnika on viimase peal.
Hankimise lugu: nägin kevadel linnas sõitmas üht suurepärases korras isendit ja tundsin kuidas sees käis plõks - ma lihtsalt pean ka omale sellise saama.
mõeldud tehtud - hakkasin netist otsima. Algul euroopast, aga kuna endal
sidemeid ei ole ja automüüjad on viimased keda usaldan,otsustasin ikkagi Eestist vaadata - oma silm on kuningas ja nooremas põlves sai autosid ehitatud küll ja küll. Käisin siis vaatamis mida pakuti ja lootus hakkas kaduma.
Augusti lõpus ilmus siis Rakveres üks 560SEC müüki.Hind oli krõbe aga auto oli sile ja varustus korralik ning otsustasin selle vaatamata käigukasti veale ära võtta.
Kuigi pere ja sõbrad mu vaimustusest eriti aru ei saanud,olen autoga
väga rahul,ja kui vahel poebki väike kahtlus hinge,piisab kui heidan ühe
pilgu autole ja rahunen kohe ja kui mitte kohe siis peale mootori käivitamist kindlasti!
Vead mis said kohe kõrvaldatud:
Käigukastis kettad kulunud - Märjamaal said kõik uued kettad pandud,
Esitulede regulaator ei töödanud - sai ise korda tehtud
Comfortiste ei töödanud - sai ise korda tehtud
Esimesel käetoel nahk katki - sai Tepingus vahetatud
Vasak rooliots loksuga - sai uus roolivarras pandud ( originaal )
Esimese veoaasa kate puudu - sai esindusest tellitud
Esiklaas oli tuhmunud - Autoveris sai uus klaas pandud
Esitulede klaasid tuhmunud - said uued Hella omad pandud
Konditsioneeri filter läbi roostetanud - sai uus pandud ja täidetud,
töötab nüüd ilusti!
Tööd mis talvel tulevad:
Nivoovedrustus korda teha - preagu vasak pool u.2cm madalam,lisaks
taob sama pool aukudes imelikult,kuigi otseselt esialgu kuskil lokse ei paista
Esiistmetel osaliselt nahk vahetada - on veits pragunenud
Vead millest ei tea mis saab:
Vasaku plokikaanetihendi vahelt immitseb õli päris korralikult - tehtud 2013 aprill
Indrek
5059749
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe