27-08-2012, 09:32 AM
(27-08-2012, 08:52 AM)taadu Kirjutas: ...
Sinu kuulutust lugedes ja sellele vastust andes võin öelda, et E klass ja W210 kere pole küll need mis Su valikutele vastavad.
...
Mul on kuri kahtlus, et tegelikult ei pakugi MB "mõistlikku" sõidukit teemaalgatajale. Miks? Sest vaadates müüdava auto varustust ja kuulutuse tooni, ei ole tegemist just esimest autot soetava kodanikuga.
Kui on mugavust, peab tagataskus olema hea diagnostikakoht (ja soovitavalt omal võimalus akuutseid veakoode vajadusel jooksvalt maha lasta). Kui on töökindlus (näiteks vähe sõitnud W124 200D), ei ole seda mugavust.
Ning igal juhul maksab kasutatud MB kilomeeter koos teoreetilise remondifondi kuluga rohkem, kui sama hinna eest saadava uue liisingOctavia oma. Superb läheb vist kallimaks. Opelit ma ei tunne, kuid ülemises otsas neil vist peale elektrijamade muid probleeme ei ole. Autol ju vastav hoiatusmärkki küljes

Küll aga tasuks teemaalgatajal oma tagumikku vähe pikemalt toetada viimase otsa W/C140 või W/S/C210 juhikohale. MB on natuke teistmoodi auto. See kas meeldib või mitte. Rääkimata sellest, et meil liiklevatest vähemalt kolmandik on odava ja asjatundmatu tjuuninguga rikutud.
Kui aga kütusekulu on teemaks, siis ai aita miski - mida kergem auto, seda ökonoomsem. Ning kuna MB on siiski oma klassis üks raskemaid, siis on ta ka üks janusemaid.
Kui kütusekulu on kusagil tagapool, siis võimalikke valikuid on muidugi rohkem. Nii V-klass kui kolemaastur ML on tegelikult üsna pädevad ja korraliku varustuse puhul ka mugavad liikurid. Iseasi, kuivõrd mõistlik rahalises mõttes on sihukestele oma vahendite kulutamine...
Miks mina MBd kasutan, kuigi sissetulek eeldaks VAGgrupi eelmise sajandi 1,9 TDI pruukimist: mulle meeldib mugavus, mida defineerib rikkumata vedrustusega E-klass oma tavakõrguses vedrustusega. Avantgarde võib olla küll teravam ja täpsem, kuid meie "teedel" ei ole võimalik selga vigastamata sõita...

Auto mugavuse defineerib mulle see, kas ma olen nõus selles peale tööpäeva kontoritoolil sellega paarisajakilomeetrise sõidu ette võtma. Nii 124 kui 210 on selleks sobivad (aga mul on ebapopulaarselt kõrged ja pehmed autod ka olnud). 211 ei ole veel olnud võimalust seda proovida, kuid lühemad tehtud otsad annavad alust loota sama suuna jätkumist...
Aga lugedes foorumeid, peab 211 komplektis olema ka diagnostikatarkvaraga arvuti...

Referentsi saamiseks võiks suhelda mõne tippseisus oleva auto omanikuga. Teoorias on need kõik müügis. Tõsi, mõni ilmselt vastuvõetamatult kõrge hinnaga

Ilmselt parim sõitev C140, mida mina tean, on selle kodaniku valduses:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=25076
Ma ei arva, et see sõiduk kuidagi vastaks teemaalgataja nägemusele järgmisest autost, kuid see seletab näitlikult, kui hea on korras MB esinduskupee. Tõsi, konkreetse auto rehvid ei sobi meie "teedele", mistõttu auto on natuke rahutu...