09-08-2012, 09:01 PM
Alusta selguse mõttes survete mõõtmisega mootoris et välistada iseteadju mis.
Kui peale uute detailide paigutust ilmnes probleem ja kahtlustad "uute detailide" viga, siis lihtsa diagnoosi annab järjest vanu detaile tagasi panna ja vaadata kas/mis muutub. Lihtne loogiline ja maksab vaid aega. Ei tee paha mõne vussuga töötamise ajal pihustid üle lasta, siis kohe selge kas võtab kusagilt lisaõhku (loomulikult ka pritsepea alune kumm).
Oh neid "suur mure ke-jetronic" teemasid on veeb täis->otsing.
Kui peale uute detailide paigutust ilmnes probleem ja kahtlustad "uute detailide" viga, siis lihtsa diagnoosi annab järjest vanu detaile tagasi panna ja vaadata kas/mis muutub. Lihtne loogiline ja maksab vaid aega. Ei tee paha mõne vussuga töötamise ajal pihustid üle lasta, siis kohe selge kas võtab kusagilt lisaõhku (loomulikult ka pritsepea alune kumm).
Oh neid "suur mure ke-jetronic" teemasid on veeb täis->otsing.