05-08-2012, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 03:36 PM ja muutjaks oli stihl.)
Vesi kuivab ka ju lõpuks ära ning tolm jääb ikkagi autole külge.
Mina oleks nagu tähele pannud, et ässad lasevad viimase täitekrundi kihi enne värvi mingi umbes 500se paberiga masinaga heaks (servad muidugi käsitsi) ja ei võta see üldsegi rohkem aega kui veega, pigem vastupidi.
Loomulikult, pahtlit lihvivad samuti kuivalt.
Vesi on raua puhul tõepoolest saatanast...
P.S. Mõnikord, kui haljast metalli on vaja olnud vesiliivakaga lihvida, olen kasutanud selleks atsetooni - käitub vedelalt nagu vesigi, aga roostetama ei pane ja aurab siva ära. Kulu, muidugi, on suur...
Mina oleks nagu tähele pannud, et ässad lasevad viimase täitekrundi kihi enne värvi mingi umbes 500se paberiga masinaga heaks (servad muidugi käsitsi) ja ei võta see üldsegi rohkem aega kui veega, pigem vastupidi.
Loomulikult, pahtlit lihvivad samuti kuivalt.
Vesi on raua puhul tõepoolest saatanast...
P.S. Mõnikord, kui haljast metalli on vaja olnud vesiliivakaga lihvida, olen kasutanud selleks atsetooni - käitub vedelalt nagu vesigi, aga roostetama ei pane ja aurab siva ära. Kulu, muidugi, on suur...