05-08-2012, 12:54 PM
Ma ise mõtlesin alati, et äkki vesilihv on mugavam ja parem ja ka mõneti harastasin seda. Aga mis puutub tõhususse, siis jah, vesilihviga kulub paberit vähem, samas hilisem ajakulu on suurem.
Viimasena tegin venna w124 ja ja kasutasin Paintlines i kruntvärvi, mida oli ülimalt mõnus ka kuivalt lihvida, ühe paberiga lasin muuseas terve ukse ära - ainult tolmas ja kinni ei mätsinud. Igal juhul eelistan head kruntvärvi ja kuivlihvi vesilihvile.
Enne värvimist lasin veel vibro ja punase karukeelega pinnad üle ja jäi ideaalne ning piisab vaid suruõhust, et allolev pind tolmust vabaks saada, enne värvi vaid silikonieemaldajaga üle ja kõik super.
vesilihviga jääb seda peentolmu igalepoole metsikutes kogustes ja värvimise ajal tekib oht et õhuga hakkab lendama.
Viimasena tegin venna w124 ja ja kasutasin Paintlines i kruntvärvi, mida oli ülimalt mõnus ka kuivalt lihvida, ühe paberiga lasin muuseas terve ukse ära - ainult tolmas ja kinni ei mätsinud. Igal juhul eelistan head kruntvärvi ja kuivlihvi vesilihvile.
Enne värvimist lasin veel vibro ja punase karukeelega pinnad üle ja jäi ideaalne ning piisab vaid suruõhust, et allolev pind tolmust vabaks saada, enne värvi vaid silikonieemaldajaga üle ja kõik super.
vesilihviga jääb seda peentolmu igalepoole metsikutes kogustes ja värvimise ajal tekib oht et õhuga hakkab lendama.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868