01-08-2012, 11:30 PM
Tervist!
Vahepeal on mõned kilomeetrid läbitud ja veel muudki tehtud.
Kuna on 5-ga lõppev number tuli läbida ülevaatus. See läks suuremate muredeta. Üks esipidur on veidi kinni. Muu oli korras.
Vahetasin ära ka käigukasti. Alla läks 5ne kast, millega idee poolest peaks olema maanteel ökonoomsem, kuid kui võtta arvesse ökonomaiseri seier, see nii pole. Kas see näidik on üldse arvestamist väärt? Või on 2 liitrine mootor selle kere jaoks veidi väike.
Olen avastanud, et tosool läheb kaduma. Autot ostes oli plokikaanetihend pagassis. Muidu mootor töötab eeskujulikult ja kütet võtab ka normi piires. Nüüd ongi veidi mõtlemisainet, kas vahetada tihend või terve mootor. Võimalus oleks 2,3 peale visata, mis iseenesest peaks korralik olema.
Kas see on mingi suurem ettevõtmine või kuidas. Olen veidi mõtlenud selle üle. K-jetronikul peaks mingi aju moodi asi olema vist ja bensiinipump on elektriline, vist paagis? Küttesüsteem ongi vist kõige suurem mure. Kas pumpa saab karpa mootori paaki panna? Mootor ja jubinad tuleksid w123 universaali pealt.
Või on kellelgi sarnase vahetusega kogemusi mida jagada?
Avastasasin, et pole heade sõnade eest ja abi andjatele aitäh öelnud.
Tänan!
Loodan, et viitsite ka praegustele ja tulevastele küsimustele vastata.
Vahepeal on mõned kilomeetrid läbitud ja veel muudki tehtud.
Kuna on 5-ga lõppev number tuli läbida ülevaatus. See läks suuremate muredeta. Üks esipidur on veidi kinni. Muu oli korras.
Vahetasin ära ka käigukasti. Alla läks 5ne kast, millega idee poolest peaks olema maanteel ökonoomsem, kuid kui võtta arvesse ökonomaiseri seier, see nii pole. Kas see näidik on üldse arvestamist väärt? Või on 2 liitrine mootor selle kere jaoks veidi väike.
Olen avastanud, et tosool läheb kaduma. Autot ostes oli plokikaanetihend pagassis. Muidu mootor töötab eeskujulikult ja kütet võtab ka normi piires. Nüüd ongi veidi mõtlemisainet, kas vahetada tihend või terve mootor. Võimalus oleks 2,3 peale visata, mis iseenesest peaks korralik olema.
Kas see on mingi suurem ettevõtmine või kuidas. Olen veidi mõtlenud selle üle. K-jetronikul peaks mingi aju moodi asi olema vist ja bensiinipump on elektriline, vist paagis? Küttesüsteem ongi vist kõige suurem mure. Kas pumpa saab karpa mootori paaki panna? Mootor ja jubinad tuleksid w123 universaali pealt.
Või on kellelgi sarnase vahetusega kogemusi mida jagada?
Avastasasin, et pole heade sõnade eest ja abi andjatele aitäh öelnud.
Tänan!
Loodan, et viitsite ka praegustele ja tulevastele küsimustele vastata.