30-07-2012, 10:07 PM
Iseenesest on M110 mootor oma 12 klapiga üpris hea toorik näiteks turbotamiseks
Põlemiskamber on väga hea just oma klappide paigutuse poolest. Sepis-sisu muidugi annab ka kompotile korraliku garantii. Ideaalis oleks just R6 + turbo, mitte V8 vana SL keres.
Olen sõitnud slc`s millel oli 5.6 V8 + 2 turbot - vahva oli küll. Igapävasõiduk. Varem oli M100 6.9 + kompressor (1000Nm @ 2500 rpm )
Põlemiskamber on väga hea just oma klappide paigutuse poolest. Sepis-sisu muidugi annab ka kompotile korraliku garantii. Ideaalis oleks just R6 + turbo, mitte V8 vana SL keres.
Olen sõitnud slc`s millel oli 5.6 V8 + 2 turbot - vahva oli küll. Igapävasõiduk. Varem oli M100 6.9 + kompressor (1000Nm @ 2500 rpm )
(30-07-2012, 09:18 AM)stihl Kirjutas:(30-07-2012, 12:20 AM)hents99 Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/1053605
24V ? Vist 2x 12V aku
Ilmselt unistatakse sellest, et sinna laia kaane alla mahuks 24 klappi ära...
Kahjuks ei mahu.
Ja üldse, nende puhul tundub, et kellel on väike mootor (nagu see siin) unistab veekaheksast, ...ja kellel on V8 (nagu mu naabrimehel), kirub, et 20 liitriga võiks vähemalt ikka 100 kilti sõita saada....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering