24-07-2012, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2012, 07:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Ava saales laseb õlil liikuda mõõda kepsu sees olevat ava kuni jõuab kolvisõrmeni et sõrme õlitada - sedasi on OM601,2,3 mootoritel mis vabalthingavad. OM602,3 turbokad ja OM604,5,6(vabalthingavad ja turbokad) nende kepsudes ava pole ja seega pole ka saales ava. Kepsu kaudu sõrme õlitusest on loobutud kepsu tugevus näitajate huvides. Kolvisõrme õlitus on neli õlipihustite kaudu, milledega õlijuga suunatakse üsna täpselt kuhu vaja (ka piisavalt et õlitada kolvisõrm). 605,6 turbokatel oli vist isegi kolvis mingid kanalid, kuhu õli pritsitakse ja mida siis õli ka läbib (kusagil manualides on näidatud täpsemalt) et kolvi jahutus oleks veelgi efektiivsem.
Kepsusaaled tellisin OM601,2,3 vabalthingava omad hinnaga 8,3€ paar ehk kokku kuus paari nati üle 50€ ja ilmselt paigaldan ka mootorisse nö. tagurpidi et auguga saale alla poole. Eks väiksed kahtlused siiski jäävad asja õigsuse osas, aga et tegu vabalthingava mootoriga ja et keegi ei kahtle ka asja toimimises siis vast võib ju proovida. Kokkuhoid tuleb siit 100€. Kepsusaaled ja karteri tihend tellisin autoladu.ee ikka päris nii pole et kõik asjad autoosad.ee-s kõige kõige odavamad on, peab ennem igalt poolt uurima.
Mehhaanilise töötlemise lasin teha Karksi Nuias, Mart Lauri pool, esmakordselt kasutasin tema teenuseid ja märgiks ka oma arvamuse. Alustaks hinnast:R6 mootori vända lihvimine, plokikaane lihvimine, pihustipesade eemaldus ja tagasi panek, klappide ja klapipesade lõikus sulas peale lühidat läbirääkimist 120€ peale. Kvaliteet: vänt vist poleeritud ikkagi pole, nii läikes ta päris pole – aga ilmselt ei juhtu ka midagi, raamsaaledega on juba ploki küljes ja käib ringi küll (esimene remont 0,25). Kui janimetis või teearu pool olen muidu kaaned lasknud lihvida, siis on kaane pind kuidagi libedam jäänud – jällegi ei usu et sellest probleem tekib. Üks klapp oli kokku pandud selliselt, et ühe klapi nn. üks kutsikas oli tagurpidi – hea oli et kodus asjad ikka põhjalikult üle vaatasin, vastasel korral oleks siit üks suurem jama tulnud. Klapid ja pesad lõigati, juhtpuksid jäid vanad kuna olid veel heas korras – sisselaskesse nitrolahustit kallates tõmbasid suurem osa klappe umbes 5-10min pärast alt niiskeks, pole päris kursis kui hästi need klapid pidama peavad, aga vast ikka paremad kui ennem (jällegi ju jäid ka vanad klapid). Olgem ausad, arvestades töö mahukust 120€ on väga väga soodne hind, Tallinnas Katusepapi mehed küsisid vända lihvist 150€ ja klappide lõikamine on tallinnas alates 7€ klapp ehk siis korda 24 = 170€. Mis ennast kõige rohkem häirib: et plokikaane see külg kuhu vastu tuleb klapikambrikaan, on üsna korralikult ära kriimustatud – see mulle ei meeldi.
Olenematanegatiivsest poolest külastaksin seda kohta uuesti kui tööde mahukus on suur, lihtsalt kaant lihvima sinna sõita pole mõtet.
Kepsusaaled tellisin OM601,2,3 vabalthingava omad hinnaga 8,3€ paar ehk kokku kuus paari nati üle 50€ ja ilmselt paigaldan ka mootorisse nö. tagurpidi et auguga saale alla poole. Eks väiksed kahtlused siiski jäävad asja õigsuse osas, aga et tegu vabalthingava mootoriga ja et keegi ei kahtle ka asja toimimises siis vast võib ju proovida. Kokkuhoid tuleb siit 100€. Kepsusaaled ja karteri tihend tellisin autoladu.ee ikka päris nii pole et kõik asjad autoosad.ee-s kõige kõige odavamad on, peab ennem igalt poolt uurima.
Mehhaanilise töötlemise lasin teha Karksi Nuias, Mart Lauri pool, esmakordselt kasutasin tema teenuseid ja märgiks ka oma arvamuse. Alustaks hinnast:R6 mootori vända lihvimine, plokikaane lihvimine, pihustipesade eemaldus ja tagasi panek, klappide ja klapipesade lõikus sulas peale lühidat läbirääkimist 120€ peale. Kvaliteet: vänt vist poleeritud ikkagi pole, nii läikes ta päris pole – aga ilmselt ei juhtu ka midagi, raamsaaledega on juba ploki küljes ja käib ringi küll (esimene remont 0,25). Kui janimetis või teearu pool olen muidu kaaned lasknud lihvida, siis on kaane pind kuidagi libedam jäänud – jällegi ei usu et sellest probleem tekib. Üks klapp oli kokku pandud selliselt, et ühe klapi nn. üks kutsikas oli tagurpidi – hea oli et kodus asjad ikka põhjalikult üle vaatasin, vastasel korral oleks siit üks suurem jama tulnud. Klapid ja pesad lõigati, juhtpuksid jäid vanad kuna olid veel heas korras – sisselaskesse nitrolahustit kallates tõmbasid suurem osa klappe umbes 5-10min pärast alt niiskeks, pole päris kursis kui hästi need klapid pidama peavad, aga vast ikka paremad kui ennem (jällegi ju jäid ka vanad klapid). Olgem ausad, arvestades töö mahukust 120€ on väga väga soodne hind, Tallinnas Katusepapi mehed küsisid vända lihvist 150€ ja klappide lõikamine on tallinnas alates 7€ klapp ehk siis korda 24 = 170€. Mis ennast kõige rohkem häirib: et plokikaane see külg kuhu vastu tuleb klapikambrikaan, on üsna korralikult ära kriimustatud – see mulle ei meeldi.
Olenematanegatiivsest poolest külastaksin seda kohta uuesti kui tööde mahukus on suur, lihtsalt kaant lihvima sinna sõita pole mõtet.