24-07-2012, 10:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2012, 10:08 AM ja muutjaks oli stihl.)
Sinu südamerahustuseks panen paar pilti sellest, kuidas märksa kaasaegsemaid ja uuema tehnoloogiaga mootoreid kokku pannakse...
Käsil on Navara YD25DDTi (2,5turbo, 16v, 98kw, 05a) mootori remont.
Juba tehasest (originaalkirjadega saaled olid sees) on kõigil kaheksal kepsusaalel auk sisse puuritud, kuigi pooli neist aukudest üldse vaja ei lähe...
Siin on näha, mis jälje jätab auguga saale kepsu alumisele "kaanele":
Uued saaled (Arco B osa), mis ostsin, on samuti kõik läbi puuritud, pane kas üles või alla, vahet pole:
Olen kindel, et kui mersul need auguga saaled allapoole panna, ei juhtu samuti midagi...
Käsil on Navara YD25DDTi (2,5turbo, 16v, 98kw, 05a) mootori remont.
Juba tehasest (originaalkirjadega saaled olid sees) on kõigil kaheksal kepsusaalel auk sisse puuritud, kuigi pooli neist aukudest üldse vaja ei lähe...
Siin on näha, mis jälje jätab auguga saale kepsu alumisele "kaanele":
Uued saaled (Arco B osa), mis ostsin, on samuti kõik läbi puuritud, pane kas üles või alla, vahet pole:
Olen kindel, et kui mersul need auguga saaled allapoole panna, ei juhtu samuti midagi...