23-07-2012, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2012, 11:35 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Mark: Mercedes-Benz 300D, E-klass
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 460 000 km
Võimsus: 80 kW - u 106 hp
Mootori töömaht & valem: 3.0 R6
Käigukast: automaat, 4 käiku
Keretüüp: W124 (sedaan)
Esmane registreerimine: 22.05.1987 (Eestis alates 3/2006)
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1910 kg
Veljed: Talv - 15 x 6,5" MB plekkveljed lamellrehvidega
Suvi - 16 x 7,5" AMG Monoblock Aero I (1989a) 205/55 R16 Brigestone Turanza ER300 suverehvidega
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), elektriline välispeegel(1x), CD stereo, esimesed udutuled, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 2xpeeglid päikesesirmides, kõlarid 4x + subwoofer, tagaklaasi soojendus.
Esialgsed vead: Katuseluuk loobus koostööd tegemast sügisel ja armatuuris on siiani mingisugune juhtmeteema mis paneb kütuse ja temperatuuri seieri hüppama.
Plaanid: Peale uusi vedrusi natuke allapoole lasta, liiga kõrge. Kerel on mõningaid roostetäppe mis sooviks eemaldada.
Plussid:
Koopaääred, küljekarbid ja põhi on tugevad.
Tehtud tööd: Minu käes on auto olnud nüüdseks 1,5 aastat ja välja olen vahetanud esisillas kõik sarniirid, sisemised ja välimised rooliotsad, roolilati, uued esivedrud. Klapisääre tihendid - enam sinist ei pane ja õli ei söö nagu ennem, siis meenutas veidi 2-taktilist mootorit Tagasillas diffril uus õli, simmerid, veovõlli kummid 4tk ja 2 varrast. Peale seda sillastend. (Teised 2 varrast nüüd ka olemas, aga praegu jälgin kuidas rehvi sööb ja kui ikka mõjutab, tuleb ära vahetada.) Viimane tehtud töö oli geneka uuendamine(harjad, slip-rings ja laagrid). Veel meenub lamerihm, rullik, igasugused filtrid jne jne, ehk hulk kuluosasi.
Saamislugu on lihtne, pidin selle autoga tegema ühe 300km otsa ja selle ajaga hakkas meeldima ja nii ma selle auto omale ostsingi. Siiani ei kahetse, tegelikult on täiesti teistmoodi tunne sõita nii vana autoga, aga mis on mugav ja tehniliselt korras. Minu esimene diisel ja automaat. Meeldib ruumikus, need 'lebotoolid' mis seal on ja pehmelt vahetav kast, sina ainult kruiisi. Üldse mulle meeldivad vanad autod mis on korras ja puhtana hoitud, linna peal näeb vahet mõnda kobedat w124, w126, w140 ja mõned BMW haininad- klassikud.
Talvine seis
Hetkel on tagasi kollased suunad, US-stiilis
Ja kõige värskem pilt. Nagu näha on auto paras maastur.
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 460 000 km
Võimsus: 80 kW - u 106 hp
Mootori töömaht & valem: 3.0 R6
Käigukast: automaat, 4 käiku
Keretüüp: W124 (sedaan)
Esmane registreerimine: 22.05.1987 (Eestis alates 3/2006)
Pikkus: 4740mm
Täismass: 1910 kg
Veljed: Talv - 15 x 6,5" MB plekkveljed lamellrehvidega
Suvi - 16 x 7,5" AMG Monoblock Aero I (1989a) 205/55 R16 Brigestone Turanza ER300 suverehvidega
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, katuseluuk (elektriline), elektriline välispeegel(1x), CD stereo, esimesed udutuled, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, 2xpeeglid päikesesirmides, kõlarid 4x + subwoofer, tagaklaasi soojendus.
Esialgsed vead: Katuseluuk loobus koostööd tegemast sügisel ja armatuuris on siiani mingisugune juhtmeteema mis paneb kütuse ja temperatuuri seieri hüppama.
Plaanid: Peale uusi vedrusi natuke allapoole lasta, liiga kõrge. Kerel on mõningaid roostetäppe mis sooviks eemaldada.
Plussid:
Koopaääred, küljekarbid ja põhi on tugevad.
Tehtud tööd: Minu käes on auto olnud nüüdseks 1,5 aastat ja välja olen vahetanud esisillas kõik sarniirid, sisemised ja välimised rooliotsad, roolilati, uued esivedrud. Klapisääre tihendid - enam sinist ei pane ja õli ei söö nagu ennem, siis meenutas veidi 2-taktilist mootorit Tagasillas diffril uus õli, simmerid, veovõlli kummid 4tk ja 2 varrast. Peale seda sillastend. (Teised 2 varrast nüüd ka olemas, aga praegu jälgin kuidas rehvi sööb ja kui ikka mõjutab, tuleb ära vahetada.) Viimane tehtud töö oli geneka uuendamine(harjad, slip-rings ja laagrid). Veel meenub lamerihm, rullik, igasugused filtrid jne jne, ehk hulk kuluosasi.
Saamislugu on lihtne, pidin selle autoga tegema ühe 300km otsa ja selle ajaga hakkas meeldima ja nii ma selle auto omale ostsingi. Siiani ei kahetse, tegelikult on täiesti teistmoodi tunne sõita nii vana autoga, aga mis on mugav ja tehniliselt korras. Minu esimene diisel ja automaat. Meeldib ruumikus, need 'lebotoolid' mis seal on ja pehmelt vahetav kast, sina ainult kruiisi. Üldse mulle meeldivad vanad autod mis on korras ja puhtana hoitud, linna peal näeb vahet mõnda kobedat w124, w126, w140 ja mõned BMW haininad- klassikud.
Talvine seis
Hetkel on tagasi kollased suunad, US-stiilis
Ja kõige värskem pilt. Nagu näha on auto paras maastur.