13-07-2012, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2012, 09:51 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Nunii, nüüd on siis meil kah tühikäiguteema.
Kõigepealt küsimus:
kas meite SELlil ikka peab olema OVP numbriga 201540845? Kui keegi WIitSib vaadata, oleksin tänulik. Kuigi, eks homme jõuan ka ise kaevata... Vihjeks:
WDB1260371A226414
Sümptomid: tühikäik soojalt ~1500 rpm, ABSi tuli põleb (ja rattad lohisevad pidurdamisel päris kergelt - remont tegi imet).
Tehtud: mõõdetud hää laadimispinge aku klemmidel (14,3 V), OVP üle joodetud ja tõdetud igat pidi ontlikuks (särtsu tundva tegelase poolt), kaitsmeplokk üle käidud.
On midagi kahe silma vahele jäänud?
Homse vihmapüha auks võtan ilmselt MBorgi ette.
Muidugi on võimalus, et korraga koolesid pritsepea (see on meil niikuinii minekul) ja ABSi plokk, kuid ma ei tahaks seda uskuda - Sakkusõidul oli kõik hästi ja koju sõitma hakates enam mitte...
Kõigepealt küsimus:
kas meite SELlil ikka peab olema OVP numbriga 201540845? Kui keegi WIitSib vaadata, oleksin tänulik. Kuigi, eks homme jõuan ka ise kaevata... Vihjeks:
WDB1260371A226414
Sümptomid: tühikäik soojalt ~1500 rpm, ABSi tuli põleb (ja rattad lohisevad pidurdamisel päris kergelt - remont tegi imet).
Tehtud: mõõdetud hää laadimispinge aku klemmidel (14,3 V), OVP üle joodetud ja tõdetud igat pidi ontlikuks (särtsu tundva tegelase poolt), kaitsmeplokk üle käidud.
On midagi kahe silma vahele jäänud?
Homse vihmapüha auks võtan ilmselt MBorgi ette.
Muidugi on võimalus, et korraga koolesid pritsepea (see on meil niikuinii minekul) ja ABSi plokk, kuid ma ei tahaks seda uskuda - Sakkusõidul oli kõik hästi ja koju sõitma hakates enam mitte...