04-07-2012, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2012, 03:05 AM ja muutjaks oli MarekV.)
Nüüd kõik laiali.
Hüdroblokk on visuaalsel vaatlusel korras, kolvid liiguvad kergelt, vedrud on terved.
Mustust on muidugi palju. Osade õlikanalite nurkadesse on kogunenud väikesed sette-kogumid. Ja kasti ning bloki vaheline tihend on ühest kohast kudagi natuke katki, vähemalt tundub nii...
Lisan sellest hiljem pildi, unustasin ennist teha.
EDIT:
K-2 sidur on ka korralik.
Aga B-2 pidurilindi friktsioon kattel on praod/mõrad sees. Ja see just see kallim pidurilint
K-2 trummel/kest, mida pidurilint peatab on ka muidugi kulumisjooned sees. Aga ei tundu midagi hullu. Kulumine ilmselt sellest, et B2 lindil keskmine ja äärmine osa eraldi.
Tagurpidi käigu B-3 siduril on käigukasti korpuse poolsed hamad ka natuke kannatada saanud. Samuti ülekande poole omad.
Aga midagi ära murdunud konkreetselt ei ole seega ei tohiks see kordategemisel töötamist segada.
Siduriketastest niipalju, et TAKET-ist soovitatigi mulle Silberi kettaid kuna seal pidavat need soodsamad olema kui neil endil.
Viimane seis ongi nüüd nii, et vaja on:
B3 sidurikettaid+Metallkettad sinna vahele.
B3 kolbi
Tagumist lintpidurit
Tihendikomplekt + õlifilter+ õli.
See on kõik muidugi kokku ülemõistuse kallis.
Kui kellegil on muidugi pakkuda kasutatud kasti vaataks pakkumised üle.
Äkki kellegil mõni osandatud kast keldrinurgas. Saaks midagi kokku lappida.
Või sõita kasutatud kastiga kuni see töötab ja siis proovida kahepeale midagi kokku teha.
Samas ma pole veel romulaid läbikamminud.
Hüdroblokk on visuaalsel vaatlusel korras, kolvid liiguvad kergelt, vedrud on terved.
Mustust on muidugi palju. Osade õlikanalite nurkadesse on kogunenud väikesed sette-kogumid. Ja kasti ning bloki vaheline tihend on ühest kohast kudagi natuke katki, vähemalt tundub nii...
Lisan sellest hiljem pildi, unustasin ennist teha.
EDIT:
K-2 sidur on ka korralik.
Aga B-2 pidurilindi friktsioon kattel on praod/mõrad sees. Ja see just see kallim pidurilint
K-2 trummel/kest, mida pidurilint peatab on ka muidugi kulumisjooned sees. Aga ei tundu midagi hullu. Kulumine ilmselt sellest, et B2 lindil keskmine ja äärmine osa eraldi.
Tagurpidi käigu B-3 siduril on käigukasti korpuse poolsed hamad ka natuke kannatada saanud. Samuti ülekande poole omad.
Aga midagi ära murdunud konkreetselt ei ole seega ei tohiks see kordategemisel töötamist segada.
Siduriketastest niipalju, et TAKET-ist soovitatigi mulle Silberi kettaid kuna seal pidavat need soodsamad olema kui neil endil.
Viimane seis ongi nüüd nii, et vaja on:
B3 sidurikettaid+Metallkettad sinna vahele.
B3 kolbi
Tagumist lintpidurit
Tihendikomplekt + õlifilter+ õli.
See on kõik muidugi kokku ülemõistuse kallis.
Kui kellegil on muidugi pakkuda kasutatud kasti vaataks pakkumised üle.
Äkki kellegil mõni osandatud kast keldrinurgas. Saaks midagi kokku lappida.
Või sõita kasutatud kastiga kuni see töötab ja siis proovida kahepeale midagi kokku teha.
Samas ma pole veel romulaid läbikamminud.