04-07-2012, 06:02 PM
(04-07-2012, 01:38 AM)wdb240 Kirjutas: 606 plokikaas
Mootori tootja enda ettekirjutustest ja materjalidest lähtuvatest andmetest pole nad aga tihti paraku midagi kuulnud. Eks siin on ka murelaps selles, et ei suudeta nii täpsetesse vahemikudesse oma pinkidega jääda, kui seda tehase ettekirjutused nõuavad . Siis võibki nii juhtuda, et mootor pärast remonti ikka natukene tiksub või külmalt krõbiseb.
Aitäh lingi eest, mõõdan ennem igasugust mehhaanilist töötlemist üle ja ka pärast et siis hea võrrelda. Vaadates lubatud kõikumisi, siis esimese töötlemise korral peaks kõik naguinii tolerantsi piiri jääma, probleemid tekivad vast teisel töötlemisel.
Kaan Teearu juures survestatud, 6 bar juures lekkeid ei tuvastatud, kuigi osad teostavad ka 8 bar juures mõõtmisi...