04-07-2012, 01:38 AM
Kui tahad teada, kas kaas on originaal mõõdus või juba lihvitud, siis siit dokumendist leiad vastused. Dokument on küll saksa keelne, kuid vähemalt otse tootjalt.
606 plokikaas
Peale kaane remonti mõõda ka põlemiskambri väljaulatuvad kõrgused üle ja kui klapi pesad välja keevitatud/taastatud, siis ka klapi varre ülemised punktid. Üldiselt olen aru saanud, et meie vabariigi mootori tegijad teevad mootoreid umbes täpselt ja üldlevinuid mõõte arvestades. Mootori tootja enda ettekirjutustest ja materjalidest lähtuvatest andmetest pole nad aga tihti paraku midagi kuulnud. Eks siin on ka murelaps selles, et ei suudeta nii täpsetesse vahemikudesse oma pinkidega jääda, kui seda tehase ettekirjutused nõuavad . Siis võibki nii juhtuda, et mootor pärast remonti ikka natukene tiksub või külmalt krõbiseb.
606 plokikaas
Peale kaane remonti mõõda ka põlemiskambri väljaulatuvad kõrgused üle ja kui klapi pesad välja keevitatud/taastatud, siis ka klapi varre ülemised punktid. Üldiselt olen aru saanud, et meie vabariigi mootori tegijad teevad mootoreid umbes täpselt ja üldlevinuid mõõte arvestades. Mootori tootja enda ettekirjutustest ja materjalidest lähtuvatest andmetest pole nad aga tihti paraku midagi kuulnud. Eks siin on ka murelaps selles, et ei suudeta nii täpsetesse vahemikudesse oma pinkidega jääda, kui seda tehase ettekirjutused nõuavad . Siis võibki nii juhtuda, et mootor pärast remonti ikka natukene tiksub või külmalt krõbiseb.