23-06-2012, 02:49 AM
Täna oli siis lõpuks natuke aega eutoga tegeleda.
Täpsustasin veel enne õli välja laskmist vead üle. Ning paranduseks mu esimesele postile. R-i pealt N-ile jääb ikka R sisse. D- pealt N ile minnes läheb kohe tagurpidi käik sisse. Mitte ei jää D- sisse nagu ennist mainisin. Ja et masin edaspidi liikuma hakkaks tuleb mootori RPM tõsta ca 1200-ni.
Lihtsalt täpsustuseks.
Edasi.....
Lasin õli välja ja võtsin õlipanni alt ära.
Päris ribadeks olevat kõik ei paistnud. Küll aga oli alles aasta tagasi vahetatud punane õli muutunud pruunikas-mustaks. Ja natuke oli kärsakat ka juures. Õlipanni põhja on aastaga kogunenud üsna palju Väga peenikest halli puru.
Panen pildid kah siis täpsem ülevaade.
Täpsustasin veel enne õli välja laskmist vead üle. Ning paranduseks mu esimesele postile. R-i pealt N-ile jääb ikka R sisse. D- pealt N ile minnes läheb kohe tagurpidi käik sisse. Mitte ei jää D- sisse nagu ennist mainisin. Ja et masin edaspidi liikuma hakkaks tuleb mootori RPM tõsta ca 1200-ni.
Lihtsalt täpsustuseks.
Edasi.....
Lasin õli välja ja võtsin õlipanni alt ära.
Päris ribadeks olevat kõik ei paistnud. Küll aga oli alles aasta tagasi vahetatud punane õli muutunud pruunikas-mustaks. Ja natuke oli kärsakat ka juures. Õlipanni põhja on aastaga kogunenud üsna palju Väga peenikest halli puru.
Panen pildid kah siis täpsem ülevaade.