22-06-2012, 12:29 AM
Varsti ehk üks 124 kupee, mis omab V8 mootorit, saab varustatud ASR+LSD(algselt ASD`st pärit Differ)`ga. ASR ilmselgelt ei ole fun ja kulutab liialt kiiresti ühe poole rehvi.
Vaja on ASR korpusesse (külgeel 2 ABS andurit, ilma ASR`ita 1 andur kardaanipoolses otsas) panna ASD (sest W124 puhul pole LSD) ketastega differ.
Siis oleks veojõukontrolliga ketasplokk differ. Uuema elektroonikaga tehnikal(nt mootori töö) on muide ASR`ist pääsemine on päris keeruline. ASR`i vea/puudumise korral on mootor avariireziimis (el. drosselklapp avab end vaid 30%)
ASD ja LSD on ehituselt samasugused, ASD puhul surutakse friktsioonkettaid (10tk) lisaks õlisurvega kokku.
Vaja on ASR korpusesse (külgeel 2 ABS andurit, ilma ASR`ita 1 andur kardaanipoolses otsas) panna ASD (sest W124 puhul pole LSD) ketastega differ.
Siis oleks veojõukontrolliga ketasplokk differ. Uuema elektroonikaga tehnikal(nt mootori töö) on muide ASR`ist pääsemine on päris keeruline. ASR`i vea/puudumise korral on mootor avariireziimis (el. drosselklapp avab end vaid 30%)
ASD ja LSD on ehituselt samasugused, ASD puhul surutakse friktsioonkettaid (10tk) lisaks õlisurvega kokku.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering