21-06-2012, 08:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2012, 06:06 AM ja muutjaks oli stihl.)
Sisemise karbi remont.
Tegelikult tuli terve vasaku sisemise karbi ninaosa maha lõigata ning teine panna - need kohad, kus MB oli omal ajal pisikese keermelati pleki külge punktinud, olid samuti auklikud.
Tulemus sai esialgu selline:
![[Pilt: IMGP7768.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450219/IMGP7768.jpg)
![[Pilt: IMGP7772.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450220/IMGP7772.jpg)
Loomulikult, tuleb siia veel siin seal leiduva pinnarooste puhastus, siis krunt, värv ning 5mm paksune kiht pritsehermeetikut; täpselt nii nagu tehas ette nägi...sisse samamoodi, v. a. hermeetikukiht.
Ava, kust juhtmed A piilarisse sisenevad, nõuab samuti veel tähelepanu.
Kui nüüd mingi aeg karbi esiplekk ja tungikohad
![[Pilt: IMGP7773.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450229/IMGP7773.jpg)
...kah karbile külge saavad, võib juba uue küljekarbi tagasipanekule mõelda...
Kõik terved plekkosad on välja lõigatud doonorautolt (seega, MB originaal
)
W124, teatavasti, roostetab väga erinevatest kohtadest sõltuvalt autost...(ilmselt sõltuvalt sellest, kustkohast 20a jooksul põhjahermeetik viga on saanud...)
Tööde käiku lähemalt oma silmaga jälginud seltsimeestel on tekkinud mitmeid põnevaid küsimusi...
Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
Mulle hetkel tundub, et selle raha eest ei saa sellist nagu tahaks, pigem saab 20 - 30k€ eest, aga siis ka peab hakkama asja oma käe järgi ümber tegema; küll on E500jal mootor vale (ma väga ei fänna neid väntapidi kokku pandud euroopa ridaneljaseid; eriti igapäevaauto kulu arvestades...andku V8 mehed mulle andeks, aga see ei ole praktiline mootor iga päev tööl käimiseks või lumehanges ukerdamiseks...) või on E300D-l tänapäeva mõistes varustust vähe...
Ja mingit alla 1000e tüki toodetud AMG või Brabuse eriaretist ei jõua igapäevaautoks osta ka - see läeb juba hobinduse/kollektsioneerimise valdkonda.
Tegelikult tuli terve vasaku sisemise karbi ninaosa maha lõigata ning teine panna - need kohad, kus MB oli omal ajal pisikese keermelati pleki külge punktinud, olid samuti auklikud.
Tulemus sai esialgu selline:
![[Pilt: IMGP7768.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450219/IMGP7768.jpg)
![[Pilt: IMGP7772.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450220/IMGP7772.jpg)
Loomulikult, tuleb siia veel siin seal leiduva pinnarooste puhastus, siis krunt, värv ning 5mm paksune kiht pritsehermeetikut; täpselt nii nagu tehas ette nägi...sisse samamoodi, v. a. hermeetikukiht.
Ava, kust juhtmed A piilarisse sisenevad, nõuab samuti veel tähelepanu.
Kui nüüd mingi aeg karbi esiplekk ja tungikohad
![[Pilt: IMGP7773.jpg]](http://www.upload.ee/image/2450229/IMGP7773.jpg)
...kah karbile külge saavad, võib juba uue küljekarbi tagasipanekule mõelda...
Kõik terved plekkosad on välja lõigatud doonorautolt (seega, MB originaal
![Eusa_drool Eusa_drool](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_drool.gif)
W124, teatavasti, roostetab väga erinevatest kohtadest sõltuvalt autost...(ilmselt sõltuvalt sellest, kustkohast 20a jooksul põhjahermeetik viga on saanud...)
Tööde käiku lähemalt oma silmaga jälginud seltsimeestel on tekkinud mitmeid põnevaid küsimusi...
Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
Mulle hetkel tundub, et selle raha eest ei saa sellist nagu tahaks, pigem saab 20 - 30k€ eest, aga siis ka peab hakkama asja oma käe järgi ümber tegema; küll on E500jal mootor vale (ma väga ei fänna neid väntapidi kokku pandud euroopa ridaneljaseid; eriti igapäevaauto kulu arvestades...andku V8 mehed mulle andeks, aga see ei ole praktiline mootor iga päev tööl käimiseks või lumehanges ukerdamiseks...) või on E300D-l tänapäeva mõistes varustust vähe...
Ja mingit alla 1000e tüki toodetud AMG või Brabuse eriaretist ei jõua igapäevaautoks osta ka - see läeb juba hobinduse/kollektsioneerimise valdkonda.