21-06-2012, 03:19 PM
ASD, nagu võsa ütleski, toimib kuni 40km/h ja teeb talvel/suvel vihmaga kurvi läbimise huvitavaks...Ehk siis driftimine. Mis on tegelt fun.
Tagavedudest käib jutt, muidugi.
ASR, nagu ma aru saan, pidurdab liiga hoogsalt ringikäiva ratta mehaaniliselt kinni ja seetõttu hakkab vedama teine, pinnasega paremas haakumises olev ratas (sest mootorijõud peab ju kuhugi välja jõudma...)
Driftimine pole võimalik, aga seevastu kogu aur läheb kiirendamiseks.
Ehk siis tundub, et ASD on ilus sõita, LSD on pisut odavam lahendus ja samuti ilus sõita aga ASR on praktiline sõita.
Lumehangest üritavad nad kõik välja vedada, ASD/LSD ehk klassikalisemalt kui ASR.
P.S. kas see sperrdiferential pole mitte lihtsalt tavaline LSD...? s.o ei ole 100% lukustus.
P.S. ASD-l oli LSD juba standardis, kuni 40kmh tuli juurde ka 100% lukk nagu võistlusdziipidel...
Huvitav oleks komplekteerida auto, millel need kõik on peal, aga vajadusel välja lülitatavad. (eriti ASR, LSD las olla)
Tagavedudest käib jutt, muidugi.
ASR, nagu ma aru saan, pidurdab liiga hoogsalt ringikäiva ratta mehaaniliselt kinni ja seetõttu hakkab vedama teine, pinnasega paremas haakumises olev ratas (sest mootorijõud peab ju kuhugi välja jõudma...)
Driftimine pole võimalik, aga seevastu kogu aur läheb kiirendamiseks.
Ehk siis tundub, et ASD on ilus sõita, LSD on pisut odavam lahendus ja samuti ilus sõita aga ASR on praktiline sõita.
Lumehangest üritavad nad kõik välja vedada, ASD/LSD ehk klassikalisemalt kui ASR.
P.S. kas see sperrdiferential pole mitte lihtsalt tavaline LSD...? s.o ei ole 100% lukustus.
P.S. ASD-l oli LSD juba standardis, kuni 40kmh tuli juurde ka 100% lukk nagu võistlusdziipidel...
Huvitav oleks komplekteerida auto, millel need kõik on peal, aga vajadusel välja lülitatavad. (eriti ASR, LSD las olla)