17-06-2012, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2012, 12:38 PM ja muutjaks oli stihl.)
(16-06-2012, 04:46 PM)stihl Kirjutas: Ja et kõik see jama ühte ansamblisse kokku panna, on vaja üht head ja korralikku ning roostevabat keret.
Seega, kerega tegelemegi...
Siit saab töö alguse:
Juhinurk on ikka üsna nutune; esitungikohta pole juba ammu:
Ja ega tagatungikohtki parem ole:
Samuti vajab tähelepanu tagakoopaäär:
Tagatule ümbruski pole enam uus:
Algab roostetanud plekiosade väljalõikamine/väljapuurimine:
...mis karbi puhul lõppes nii:
Ja tagakoopaäärega nii:
Koopaääred, reeglina on omavahel kinni punktitud; siin otsustasime tavameetodeid eirata ja välimise koopa sisemisele külge liimida (s.o. mitte keevitada, et metalli vähem häirida):
Eks aeg näitab, kuidas see kereliimiühendus pidama jääb...