17-06-2012, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2012, 12:38 PM ja muutjaks oli stihl.)
(16-06-2012, 04:46 PM)stihl Kirjutas: Ja et kõik see jama ühte ansamblisse kokku panna, on vaja üht head ja korralikku ning roostevabat keret.
Seega, kerega tegelemegi...
Siit saab töö alguse:
![[Pilt: IMGP7602.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437422/IMGP7602.jpg)
Juhinurk on ikka üsna nutune; esitungikohta pole juba ammu:
![[Pilt: IMGP7604.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437423/IMGP7604.jpg)
Ja ega tagatungikohtki parem ole:
![[Pilt: IMGP7606.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437424/IMGP7606.jpg)
Samuti vajab tähelepanu tagakoopaäär:
![[Pilt: IMGP7607.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437425/IMGP7607.jpg)
Tagatule ümbruski pole enam uus:
![[Pilt: IMGP7609.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437426/IMGP7609.jpg)
Algab roostetanud plekiosade väljalõikamine/väljapuurimine:
![[Pilt: IMGP7615.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437428/IMGP7615.jpg)
...mis karbi puhul lõppes nii:
![[Pilt: IMGP7648.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437429/IMGP7648.jpg)
Ja tagakoopaäärega nii:
![[Pilt: IMGP7681.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437465/IMGP7681.jpg)
Koopaääred, reeglina on omavahel kinni punktitud; siin otsustasime tavameetodeid eirata ja välimise koopa sisemisele külge liimida (s.o. mitte keevitada, et metalli vähem häirida):
![[Pilt: IMGP7685.jpg]](http://www.upload.ee/image/2437474/IMGP7685.jpg)
Eks aeg näitab, kuidas see kereliimiühendus pidama jääb...