04-06-2012, 06:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2012, 08:43 AM ja muutjaks oli stihl.)
(04-06-2012, 11:46 AM)Rolz Kirjutas: R12 on ju asendus olemas....
Selle nimi oli vist R409A. Üllaril oli täitsa kuuriall olemas...
Vähemalt Caddillac 1967 kliimasüsteem ärkas ellu, kui sealt läbi libisesin.
Õues +25, toas +14, pole paha, mis...
(Loomulikult, asi nii lihtne ka ei olnud; töölehakkamisele eelnes kõikide vaakumvoolikute, - klappide ja - lülitite taastamine + kompressori tihendiringi vahetus...aga need asjad olid kõik vanusest)
Kõnealusel w126-el ilmselt ka kusagil mingi leke, kõigepealt mine ja lase see koht üles otsida, siis tee korda ja töötab jälle.
Need vanad gaasid naljalt niisama minema ei "jaluta" kui leket pole; (täitsa võimalik on ntx. see, et California romulast leiad mingi 40a vana saani, paned uue aku peale ja voilà! kont töötab...)
Tänapäeva autosid peab umbes 3 kuni 5 aasta tagant täitma, see on normaalne ja kuulub asja juurde.