29-05-2012, 04:09 PM
(29-05-2012, 03:52 PM)2015c Kirjutas:Ma seletasin vist enne segaselt. Teema oli selles, et töötava mootoriga oli kütuseseier juba täiesti nullis, aga tuli ei olnud ikka veel põlema hakanud (tuli põles süüde sees, aga käivitamata mootoriga, st pirn terve). Minu auto paagi puhul reserv peaks olema ca 11,5 l. Ehk küsimus oli selles, kas andur üldse töötab (kas tuli hakkab põlema või saab paak enne tühjaks ja ei hakkagi põlema). Panin vahepeal 20 liitrit juurde ja kuna seier näitas üle veerandi paagi, siis seier vist valetab päris palju.(28-05-2012, 08:36 PM)Priit Kirjutas: W124 kütusetule andurMina sõitsin kord u 80km kui tuli põlema läks, kõik oli ok, ei jõnksutanud. 3.0D autom.
Mõtlesin, et kuna paak suur, vaataks kütusekulu reservi tule järgi (mingi kogus kütet tulest tuleni), paljudel autodel see andur üsna täpne. Süüdet sisse keerates tuli põleb (st pirn terve), aga hetkel seier juba täiesti nullis ja isegi "ussi" sõites tuld ei vilguta. Kui lollikindel see 124 tule andur on või tasuks kiiresti tanklat külastada (et mitte kogemata süsteemi tühjaks sõita)?