28-05-2012, 02:38 PM
(28-05-2012, 02:30 PM)v6sa Kirjutas:(28-05-2012, 02:17 PM)l3gion Kirjutas: ...
Kui kohe peale seiskamist uuesti käivitada siis läheb nii nagu peab.
Kütus vajuks nagu tagasi, fuel accumulator peaks selle eest hoolitsema ,et surve süsteemi sisse jääks.
Kütuse rõhupaak hoiab rõhku vaid mõne minuti (ehk uues süsteemis tunde)... Küll aga peab pump suutma lüüa rõhu üles - seda ma ka küsisin.
Kas auto käivitumisel on erinevust, kui:
A. keerata kohe starteriasendisse;
või
B. teha viiesekundiline paus "süüde sees" asendis (kuniks pump oma urisemise lõpetab) ja alles siis üritada käivitada?
Kas kehva käivitumise ajal on tunda kütuselõhna? Kust see tuleb?
Mina kontrolliks seisnud (eeldatavasti raskestikäivituval) masinal üle küünlad ja sisselaskekollektori. Sealt võiks kütust leida...
Hmm.. Pump peaks suutma lüüa rõhu ülesse ju kui ta seda külmalt käivitades teeb. Kütuse lõhna kuskilt tunda ei ole - kõik on tihe ja kuiv.
Proovin sinu A/B variante hiljem.