22-05-2012, 10:22 PM
Tere
Probleem siis selline. W124 E 300D, 1995.a., 100 KW, OM 606.910 kipub ummikus seistes üle kuumenema. Täna oli palav ilm 23-24 kraadi ja linnas 1 ja 2 käiguga kulgedes kippus mootori temp minema 100 kraadi peale. Maanteel probleemi ei ole, temp on ilusti 80-90 vahel. Auto peaks olema varustatud viskosiduriga ja peab ütlema, et tiivik pöörleb kuidagi laisalt, kui mootori temp on 100 kraadi.
1. Kas probleemi lahendaks viskosiduri vahetus?
2. Kas sidurit juhib mingi temp andur?
3. Kui juhib, kus ta mootori küljes asub?
4. Kas andurit saab kuidagi kontrollida?
5. Kas viskosidurit saab "jäigalt" ühendada ja kas see on mõttekas?
Kuna sidur maksab piisavalt palju, siis ei tahaks uisapäisa teda vahetama hakata. Kas on mõttekas osta kasutatud viskosidurit?
Probleem siis selline. W124 E 300D, 1995.a., 100 KW, OM 606.910 kipub ummikus seistes üle kuumenema. Täna oli palav ilm 23-24 kraadi ja linnas 1 ja 2 käiguga kulgedes kippus mootori temp minema 100 kraadi peale. Maanteel probleemi ei ole, temp on ilusti 80-90 vahel. Auto peaks olema varustatud viskosiduriga ja peab ütlema, et tiivik pöörleb kuidagi laisalt, kui mootori temp on 100 kraadi.
1. Kas probleemi lahendaks viskosiduri vahetus?
2. Kas sidurit juhib mingi temp andur?
3. Kui juhib, kus ta mootori küljes asub?
4. Kas andurit saab kuidagi kontrollida?
5. Kas viskosidurit saab "jäigalt" ühendada ja kas see on mõttekas?
Kuna sidur maksab piisavalt palju, siis ei tahaks uisapäisa teda vahetama hakata. Kas on mõttekas osta kasutatud viskosidurit?