14-05-2012, 03:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2012, 03:46 PM ja muutjaks oli ralak.)
(14-05-2012, 11:22 AM)Priit Kirjutas: See ei muuda sõiduomadusi, kas on 105 või 108 kw, kuid nii mercefreaken.com kui EPC järgi oli 105 kW mootori viimane paigaldusaeg 08.1989. St ennustan 2 tõenäolisemat varianti:
1. Auto toodetud kuni 08.89, müüdud 92, osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
2. Autol on vahetatud mootor , osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
St E-klassina tehasest välja veerenud see auto 99% ei ole.
Erinevusi: 105 kw mootoril peaks olema vaakuumpump originaalis kuullaagritega, mitte nõellaagritega; veepumbad on neil mootoritel erinevad (kuigi 108 kw alguse mootoritel võib sama olla) jne leidub kindlasti veel muidki erinevusi.
(14-05-2012, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:(14-05-2012, 12:14 AM)väikemees Kirjutas: Sõber Wiki on abiks kw erinevuse selgituseks. Vaata lehe lõpus olevat tabelit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Ja mida me sellest tabelist teada saame? Et on olemas kaks 3-kilovatise võimsuseerinevusega mootorit?
Soome foorumis oli mingil hetkel vaidlus, kas neil kahel mootoril on väliseid erinevusi. Tookord ei osanud keegi tuua mingit erinevust. Pumba seadistus on erinev, nukkvõll väidetavalt sama.
Ärge unustage et ka turbodiisel mootoreid on toodetud koos EGR klapiga ja ilma, niiet väga vabalt võib 3kW tulla miskisest lihtsest lisavidinast. Nagu ka R6 vabalthingavad dislad on 81 ja 83kW, üks on EGR süsteemiga teine mitte.
setud sõitsid seciga