14-05-2012, 11:22 AM
See ei muuda sõiduomadusi, kas on 105 või 108 kw, kuid nii mercefreaken.com kui EPC järgi oli 105 kW mootori viimane paigaldusaeg 08.1989. St ennustan 2 tõenäolisemat varianti:
1. Auto toodetud kuni 08.89, müüdud 92, osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
2. Autol on vahetatud mootor , osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
St E-klassina tehasest välja veerenud see auto 99% ei ole.
Erinevusi: 105 kw mootoril peaks olema vaakuumpump originaalis kuullaagritega, mitte nõellaagritega; veepumbad on neil mootoritel erinevad (kuigi 108 kw alguse mootoritel võib sama olla) jne leidub kindlasti veel muidki erinevusi.
1. Auto toodetud kuni 08.89, müüdud 92, osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
2. Autol on vahetatud mootor , osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
St E-klassina tehasest välja veerenud see auto 99% ei ole.
Erinevusi: 105 kw mootoril peaks olema vaakuumpump originaalis kuullaagritega, mitte nõellaagritega; veepumbad on neil mootoritel erinevad (kuigi 108 kw alguse mootoritel võib sama olla) jne leidub kindlasti veel muidki erinevusi.
(14-05-2012, 09:07 AM)v6sa Kirjutas:(14-05-2012, 12:14 AM)väikemees Kirjutas: Sõber Wiki on abiks kw erinevuse selgituseks. Vaata lehe lõpus olevat tabelit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Ja mida me sellest tabelist teada saame? Et on olemas kaks 3-kilovatise võimsuseerinevusega mootorit?
Soome foorumis oli mingil hetkel vaidlus, kas neil kahel mootoril on väliseid erinevusi. Tookord ei osanud keegi tuua mingit erinevust. Pumba seadistus on erinev, nukkvõll väidetavalt sama.