01-05-2012, 10:14 PM
(16-04-2012, 10:36 PM)v6sa Kirjutas: Kasuta otsingut sõnadele KE-Jet, K-Jet, õhukulumõõtja, sissepritse. Lugemist tuleb üksjagu.
Või lähed heaga Speedsterisse Hannese jutule, kes selle käima paneb. Tõsi, ta kasseerib oma teensue eest raha. Aga teab, mida teeb.
Läksin heaga Speedsterisse Hannese juurde. Umbes tund tööd ja auto sõitis edasi kuni tänaseni. Viga oli aju juures paiknevas relees. Mida oli kunagi joodetud või midagi taolist. Aga halvasti, sai se üle joodetud ja sõit võis jätkuda.
Siit aga küsin äkki järgmise küsimuse millele ma googlit kasutades ei leidnud vastust, mis on MB190 2,0 77kw mootori norm töö temperatuur ja kuna läheb jahutus tiivik tööle ? Mul tallinnas kiskus temp sinna 90-100 kanti ja hakkas suitsema raidikas(ülevalt palastiku vahelt lekib ka loomulikult) aga venti järgi ei võtnud veel. Sai maha jahutatud ummikus olles soojendus järgi lülitades ja edasi sõitsin sis temp ei tõusnud üle 80c.
Tänan jällegi !