01-05-2012, 09:34 AM
(01-05-2012, 01:40 AM)janek126 Kirjutas:(28-04-2012, 10:04 AM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 09:49 PM)secman Kirjutas:(24-04-2012, 12:36 PM)ralak Kirjutas:(24-04-2012, 11:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma just mõtlesin, et panen oma SEC`i suviseks igapäevaautoks liikuma, tavalise 5.6 mootoriga, ilma turbota. Korras V8 ei tarbi eriti palju rohkem kui 6-silindriline. Linnavahel liialt pedaalitades muidugi rüüpab mehiselt, samas on ka minekut. Kui rahulikult sõita, siis pole väga vahet, kas 3.2 või 5.6, viimast peab lihtsalt poole vähem piinama.
Sain omal ajal suvesoojadega 5,6 205kW keskmiseks kuluks 13,5 seejuures ega ei uimerdanud küll eriti.
ulme...
aga sul vist maanteel kruisiga sōitmise osakaal suur ka ?
hobiautona ei kujutakski ette mingit poolkōva mootoriga varianti
igatahes väga ilus auto, ehk saab kunagi sees istudagi....
Maanteel 9-10 ja linnas 16-17-18, täiesti reaalsed tulemused.
Seda vaid korras mootori ja tehaserehviga 205-65 R15.
Iga lisa cm paneb ca 200 gr küttekulu juurde.
225 vs.275pluss 1,5 liitrit.
Edud.
Janek.
Rehv oli 225/55 vms 16 tolline, mootori pritsungiosa oli tõesti eeskujulik - külmkäivitused, tühikäik, pöördesse minek jms minu meelest ideaalilähedased.
*OT, küttekulu üle vaidlemiseks on kusagil üks vanem teema, ärgem siin enam arutage nii pikalt.
setud sõitsid seciga