14-04-2012, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2012, 01:06 AM ja muutjaks oli Iphica.)
Seda ei teadnudki, jälle targem.
Olen nüüd natuke rohkem süvitsi uurinud. W126-l 2. generatsioonil ongi vist üldse 4 erineva ülekandega diffrit: 3,46 (260, 280 ja 300 mootoritel), 2,47 (420 mootoritel ja mul hetkel ilmselt peal), 2,24 (500 mootoritel) ja 2,65 (560 mootoritel).
Samuti uurisin ka W123 diffreid ning 300D-l oli 2 tüüpi diffreid - kas 3,46 või 3,69 ülekandega.
Minu loogika ei saa nüüd küll siinkohal kuidagi aru, miks peaksin ma eelistama 3,46 diffrile mõnda aeglasemat? See oleks ju kõige lähem nö originaal seisundile ja mootori toimiks selle ülekandega kõige lähedamale originaalile. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Olen nüüd natuke rohkem süvitsi uurinud. W126-l 2. generatsioonil ongi vist üldse 4 erineva ülekandega diffrit: 3,46 (260, 280 ja 300 mootoritel), 2,47 (420 mootoritel ja mul hetkel ilmselt peal), 2,24 (500 mootoritel) ja 2,65 (560 mootoritel).
Samuti uurisin ka W123 diffreid ning 300D-l oli 2 tüüpi diffreid - kas 3,46 või 3,69 ülekandega.
Minu loogika ei saa nüüd küll siinkohal kuidagi aru, miks peaksin ma eelistama 3,46 diffrile mõnda aeglasemat? See oleks ju kõige lähem nö originaal seisundile ja mootori toimiks selle ülekandega kõige lähedamale originaalile. Või olen ma millestki valesti aru saanud?