02-04-2012, 12:15 PM
Jama värk - HH ei käi korralikult läbi...
Sel isendil on tavaline pliidinuppudega külmamasin. Mure on selles, et salongiventilaatori kiiruse reguleerimine kord toimetab, kord mitte. Viimasel ajal on enamasti üldse vait. Peale n käivitust (n=>3) hakkab kenasti puhuma...
Kust viga otsida?
On sel veel tavapärane "siil" või tehakse ventilaatori kiirused elektroonika abiga? Kus see elektroonika eluneb?
Kui ventilaator keeldub taas töötamast ja kiiruse nuppu keerata, siis nullilt lahkudes käib kusagil paremal armatuuri all klõps. Muud ei juhtu midagi.
Kui töötab, siis on kõik astmed kenasti olemas...
Võtsin eile maha passasiiri jalgade kohal oleva katte. Sealt vaatab vastu plastik, mille all võiks eluneda ventilaator ise. Plastikusse läheb kolme juhtmega pistik, mille äärmises parempoolses juhtmes on kenasti +12 sees. Kahes ülejäänus ei kõssugi, hoolimata lüliti asendist. Ei siili, ei elektroonikaplokki.
Ma tean, et kiireim vastus on Lesven, kuid põhjusmõteliselt tahaks oma autode lihtsamaid vigu ise praavitada. Kui ainult teaks, kust lahkama hakata...
Auto on S210 290 TDT aastast 1996. Pliidinuppudega ventilatsioon, koos külmamasinaga.
Sel isendil on tavaline pliidinuppudega külmamasin. Mure on selles, et salongiventilaatori kiiruse reguleerimine kord toimetab, kord mitte. Viimasel ajal on enamasti üldse vait. Peale n käivitust (n=>3) hakkab kenasti puhuma...
Kust viga otsida?
On sel veel tavapärane "siil" või tehakse ventilaatori kiirused elektroonika abiga? Kus see elektroonika eluneb?
Kui ventilaator keeldub taas töötamast ja kiiruse nuppu keerata, siis nullilt lahkudes käib kusagil paremal armatuuri all klõps. Muud ei juhtu midagi.
Kui töötab, siis on kõik astmed kenasti olemas...
Võtsin eile maha passasiiri jalgade kohal oleva katte. Sealt vaatab vastu plastik, mille all võiks eluneda ventilaator ise. Plastikusse läheb kolme juhtmega pistik, mille äärmises parempoolses juhtmes on kenasti +12 sees. Kahes ülejäänus ei kõssugi, hoolimata lüliti asendist. Ei siili, ei elektroonikaplokki.
Ma tean, et kiireim vastus on Lesven, kuid põhjusmõteliselt tahaks oma autode lihtsamaid vigu ise praavitada. Kui ainult teaks, kust lahkama hakata...
Auto on S210 290 TDT aastast 1996. Pliidinuppudega ventilatsioon, koos külmamasinaga.