29-03-2012, 09:25 AM
Kolvid sulatab võimsuse tarvitamine. Ma usun, et tavaliikluses seda tippvõimsust just tihti vaja pole... Ja lühiajalise (mõnikümmend sekundit) elavad need kolvid üle küll.
ALDA on muidugi kasulik, kuid selle mõju kütusekulule on pigem marginaalne automaadi puhul. Aga Sul on vist manuaalkast... Siis ei püsi turborõhk vahetustel ja ALDA võiks abiks olla küll.
Eks see ülevaatuse teema sõltu kohast. Põhimõtteliselt on Su auto Määruse 50 valguses teeliikluseks kõlbmatu, kuna oled modifitseerinud toitesüsteemi ilma ümberehitusloata. Aga võib ka sattuda kodaniku otsa, kes vaid õlgu kehitab ja soovitab õhupuhastile külmemat õhku pakkuda...
(28-03-2012, 12:16 PM)hannes_s Kirjutas: Nüüdseks turboga sõidetud ~3000km, et masin endiselt liigub siis need N/A kolvid vast sulanud veel pole. Masin liigub turboga ikka tunduvalt paremini kui ilma, ka kütusekulu paistab pigem nõks väiksem aga see võibolla ainult tundub nii. Õhupuhastajana kasutan M111 mootori õhupuhastit, pole just parim lahendus ning tahab omajagu veel täiustamist ent esialgu teeb töö ära.
Kõrgsurve pumbale peab ikkagi ka välise ALDA süsteemi paigaldama, et vähendada tahma mis sumpsist tuleb ennem ülerõhu tekkimist. Peaks seeläbi ka vähenema kütusekulu, kui enne ülerõhu tekkimist mõtetult kütust mootorisse ei lasta, mis naguinii ilma ülerõhuta ära ei põle.
Vahejahuti/cooler on siiani paigaldamata, lihtsalt ei leia olemasolevatele (E34 või E39) cooleritele sobivat kohta...
Järgmine kuu vaja ka ülevaatus teha, eks siis paistab mis seal sellest asjast arvatakse