28-03-2012, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2012, 12:18 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Nüüdseks turboga sõidetud ~3000km, et masin endiselt liigub siis need N/A kolvid vast sulanud veel pole. Masin liigub turboga ikka tunduvalt paremini kui ilma, ka kütusekulu paistab pigem nõks väiksem aga see võibolla ainult tundub nii. Õhupuhastajana kasutan M111 mootori õhupuhastit, pole just parim lahendus ning tahab omajagu veel täiustamist ent esialgu teeb töö ära.
Kõrgsurve pumbale peab ikkagi ka välise ALDA süsteemi paigaldama, et vähendada tahma mis sumpsist tuleb ennem ülerõhu tekkimist. Peaks seeläbi ka vähenema kütusekulu, kui enne ülerõhu tekkimist mõtetult kütust mootorisse ei lasta, mis naguinii ilma ülerõhuta ära ei põle.
Vahejahuti/cooler on siiani paigaldamata, lihtsalt ei leia olemasolevatele (E34 või E39) cooleritele sobivat kohta...
Järgmine kuu vaja ka ülevaatus teha, eks siis paistab mis seal sellest asjast arvatakse![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Kõrgsurve pumbale peab ikkagi ka välise ALDA süsteemi paigaldama, et vähendada tahma mis sumpsist tuleb ennem ülerõhu tekkimist. Peaks seeläbi ka vähenema kütusekulu, kui enne ülerõhu tekkimist mõtetult kütust mootorisse ei lasta, mis naguinii ilma ülerõhuta ära ei põle.
Vahejahuti/cooler on siiani paigaldamata, lihtsalt ei leia olemasolevatele (E34 või E39) cooleritele sobivat kohta...
Järgmine kuu vaja ka ülevaatus teha, eks siis paistab mis seal sellest asjast arvatakse
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)