21-03-2012, 10:16 PM
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)
Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
Tegemist 5 käigulise manuaaliga
alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas
sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!