w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 (/showthread.php?tid=26183) |
w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 18-02-2012 kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit? kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob? Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma? [quote='leitsaku' pid='173149' dateline='1329579588'] kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit? kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob? Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma? [/quote all oli enne 3,64 ülekandearvuga RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - Laur - 18-02-2012 Valesti näitava spido ja odoka. kehvema/parema kiirenduse. RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 18-02-2012 kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit? kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob? Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma? [ kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit? kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob? Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma? [/quote all oli enne 3,64 ülekandearvuga [/quote] RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - hannes_s - 18-02-2012 Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 19-02-2012 (18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) Tegemist 5 käigulise manuaaliga RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 02-03-2012 (19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas (02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 21-03-2012 (02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!! RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 11-04-2012 (21-03-2012, 10:16 PM)leitsaku Kirjutas:(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?) sai siis romulast uus differ veelkord alla pandud ja ulgumine kadus... |