Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 (/showthread.php?tid=26183)



w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 18-02-2012

kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[quote='leitsaku' pid='173149' dateline='1329579588']
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote



all oli enne 3,64 ülekandearvuga



RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - Laur - 18-02-2012

Valesti näitava spido ja odoka. kehvema/parema kiirenduse.


RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 18-02-2012


kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote



all oli enne 3,64 ülekandearvuga

[/quote]




RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - hannes_s - 18-02-2012

Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en


RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 19-02-2012

(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga


RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 02-03-2012

(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas




RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 21-03-2012

(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas

sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!


RE: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64 - leitsaku - 11-04-2012

(21-03-2012, 10:16 PM)leitsaku Kirjutas:
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas:
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas:
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediawiki/index.php/Kategorie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas

sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!

sai siis romulast uus differ veelkord alla pandud ja ulgumine kadus...