21-03-2012, 12:14 AM
Mina olen omanud W124 450tuh läbisõiduga ja paremat töökindlamat autot pole kohanud. Ei jäänud kordagi teele, isegi kui genekal oli üks hari kadunud ja teine vaevu vaevu andis teavet oma olemasolust, siis Peipsi äärde ei jätnud ja sõitis ära koju Tallinna. See hetk kui auto sai täpselt oma tavalisele kohale hoovis, oli asi nii otsas, et isegi aknad enam kinni ei läinud ja salongi tuled kustusid ära. Oh head ajad, hoolitsed lemmiku eest, hooliseb tema vastu.
Nüüd w210 läbisõiduga 450tuh, ei kurda, vahetan mis vaja on ja väga rahul.
Kunagi kui W124 sai ostetud, siis sõber ütles, et ma pean ikka väga rikas olema, et mersut omada.
Tema ostis 2-3 aastat hiljem 99a. Audi A4 ja sõitis, remontis, remontis, remontis. Kusjuures siiamaani remondib ja vahepeal harva sõidab. Probleem ei ole mitte autos vaid selles, et ei suudeta tervikut korda teha. Kui kaks osa logisevad, siis tuleb need mõlemad vahetada ja alustada tuleb probleemist, mitte tagajärgedest.
Uus Toyota Yaris, läbisõit 15km. Mootori hoiatustuli, ABS ja muu sinna juurde kuuluv, raadio surnud.
Prantslased- pole mõtet rääkidagi- külm ja niiskus.
Jeep Wrangler läbisõit 200km- täna ei kustunud salongituled ära! Pirnid välja ja homme "hooldusse"
Ford Fiesta korda 2- küljeaken jooksis viltu.
Ford Mondeo- iluliistud tulid küljest ära.
Ford Transit- 60tuh ja läheb EGR vahetusse. Küljeliistud on ka lahti. Roostetab.
Ford Transit- "sõi" õli- 10tuh ja mootor koos.
Honda Accord- Rool ei suuda keskpunkti hoida, sõites on tunne, et seisad püstijalgu palli peal. Remont- aitas järmiseks 10tuh kilomeetriks.
Honda CRV- 30-40 tuh. pealt tühikäik ebaühtlane natukene. Seda peeti normaalseks. Platsilt jätaks sellise ostmata.
jne...
Siinjuures kirjutan uutest autodest millel kehtib veel garantii!
Nüüd w210 läbisõiduga 450tuh, ei kurda, vahetan mis vaja on ja väga rahul.
Kunagi kui W124 sai ostetud, siis sõber ütles, et ma pean ikka väga rikas olema, et mersut omada.
Tema ostis 2-3 aastat hiljem 99a. Audi A4 ja sõitis, remontis, remontis, remontis. Kusjuures siiamaani remondib ja vahepeal harva sõidab. Probleem ei ole mitte autos vaid selles, et ei suudeta tervikut korda teha. Kui kaks osa logisevad, siis tuleb need mõlemad vahetada ja alustada tuleb probleemist, mitte tagajärgedest.
Uus Toyota Yaris, läbisõit 15km. Mootori hoiatustuli, ABS ja muu sinna juurde kuuluv, raadio surnud.
Prantslased- pole mõtet rääkidagi- külm ja niiskus.
Jeep Wrangler läbisõit 200km- täna ei kustunud salongituled ära! Pirnid välja ja homme "hooldusse"
Ford Fiesta korda 2- küljeaken jooksis viltu.
Ford Mondeo- iluliistud tulid küljest ära.
Ford Transit- 60tuh ja läheb EGR vahetusse. Küljeliistud on ka lahti. Roostetab.
Ford Transit- "sõi" õli- 10tuh ja mootor koos.
Honda Accord- Rool ei suuda keskpunkti hoida, sõites on tunne, et seisad püstijalgu palli peal. Remont- aitas järmiseks 10tuh kilomeetriks.
Honda CRV- 30-40 tuh. pealt tühikäik ebaühtlane natukene. Seda peeti normaalseks. Platsilt jätaks sellise ostmata.
jne...
Siinjuures kirjutan uutest autodest millel kehtib veel garantii!