20-03-2012, 10:52 PM
[/quote]
Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.
Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.[/quote]
Kas su w124 ja w203 olid sama läbisõiduga nagu Subaru ja ka 5a vanad?
[/quote]
Marek tabas küll naelapead! Tõesti väga mõistlik on võrrelda elupäevinäinud W124-ja mõne üle 10-ne aasta uuema auto/mudeliga. Ps, sellise Subaru atm.kasti ja 3,0 mootori kooslus paneb küll pead vangutama, asi millega japsid on oma arendustes eurooplastest kaugel maas...
Hiljuti üks 60-ndates taksojuht rääkis oma mersukirest ja ajaloost, alustades W123, W124 ning hetkel W211 3,2 CDI. Ei ole vist mõtet leierdama hakata kas kaks esimest tegid tublit tööd ja teenisid peremeest. 211-ne ostis paari aasta vanusena Saksast läbisõiduga 80k, tänaseks päevaks näitab selle auto odomeeter 580k, peremees on rahul ning ei kiru ega ei vannu oma masinat maapõhja ning kavatseb edasi lasta kuna nö järgmist vastast olevat väägagi keeruline leida.
Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.
Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.[/quote]
Kas su w124 ja w203 olid sama läbisõiduga nagu Subaru ja ka 5a vanad?
[/quote]
Marek tabas küll naelapead! Tõesti väga mõistlik on võrrelda elupäevinäinud W124-ja mõne üle 10-ne aasta uuema auto/mudeliga. Ps, sellise Subaru atm.kasti ja 3,0 mootori kooslus paneb küll pead vangutama, asi millega japsid on oma arendustes eurooplastest kaugel maas...
Hiljuti üks 60-ndates taksojuht rääkis oma mersukirest ja ajaloost, alustades W123, W124 ning hetkel W211 3,2 CDI. Ei ole vist mõtet leierdama hakata kas kaks esimest tegid tublit tööd ja teenisid peremeest. 211-ne ostis paari aasta vanusena Saksast läbisõiduga 80k, tänaseks päevaks näitab selle auto odomeeter 580k, peremees on rahul ning ei kiru ega ei vannu oma masinat maapõhja ning kavatseb edasi lasta kuna nö järgmist vastast olevat väägagi keeruline leida.
setud sõitsid seciga