20-03-2012, 10:15 PM
(20-03-2012, 08:12 PM)Laur Kirjutas: 3,2cdi ja avantcarde tähendab palju jõudu, palju lisasi ja ka üksjagu probleeme.
Loe mu endise auto teema läbi ja saad aimu.
(19-03-2012, 05:52 PM)Rolz Kirjutas: Uskumatu üldistamine käib siin muidugi. Ühe konkreetse isendi alusel kogu liigiomadusi määrata on veits liiga lühinägelik.
Tuletan meelde, et Saksa diislite puhul on "rusikareegel" 1 aasta x 40000-50000km, ehk 2000a auto on julgelt pool milli läbi sõitnud, see auto on vanaraud ja on normaalne kui ohtralt remonti vajab. Bensukatega on elu natuke ilusam, kuna läbisõidud kohati poole väiksemad.
Võtame suvalised riisivõrrid, kasvõi tobootad. Reeglina ostetakse uuena Eestist, sõidetakse enamasti linna piires ja max 15-20k km aastas. Riisid on odavamad, uuemad ja bensukad, ütleme keskmiselt 5-6a vanad, seega läbisõit umbes 70-120k km. 2000a ja vanemaid riise linnapildis enam eriti ei näe. Sama jutt kehtib üldiselt ka teiste riiside kohta, ka Loxuse. Mazda 6'st oli juttu, need risud roostetavad hullemini kui vanasti Ladad. Umbes 2005a autod on nagu lepatriinud ja juba mitu korda keretöid tehtud ja värvitud - seda kõike juba garantii ajal. Mõttetu saast.
Järeldused võib igaüks ise teha.
(20-03-2012, 09:37 PM)laisad Kirjutas:(20-03-2012, 08:30 PM)väikemees Kirjutas: Oota kuni sa seda Subarut remontima pead hakkama, siis saad aru kui odav W203 oli!
Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.
Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.
Kas su w124 ja w203 olid sama läbisõiduga nagu Subaru ja ka 5a vanad?