23-02-2012, 12:15 AM
Ma ei saa aru milles probleem - kas selles, et teema algataja ei usu seda, et elektrisoojendus TARBIB nii meeletult generaatorit ja seega igati loogiline kütusekulu ei tundu talle loogilisena? Kui mootor juba sisepõlemisest sooja üle toodab lülitatakse elektriradikas välja. Selleks ajaks on ka käigukast soojaks läinud ning seega langeb kütuse tarbimine meeletult.
Kahjuks pole hetkel pilti juurde lisada peaksin töökotta minema ja kolahunnikus kolama, aga selline 15x10 cm suurune asjanus ta igatahes on.
Energiat ei teki juurde vaid seda muundatakse kütusest elektriks ja seejärel temperatuuriks. See elektrisoojendus pole VÄGA levinud asjandus, kuid ikka leidub.
Kahjuks pole hetkel pilti juurde lisada peaksin töökotta minema ja kolahunnikus kolama, aga selline 15x10 cm suurune asjanus ta igatahes on.
Energiat ei teki juurde vaid seda muundatakse kütusest elektriks ja seejärel temperatuuriks. See elektrisoojendus pole VÄGA levinud asjandus, kuid ikka leidub.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858