22-02-2012, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2012, 10:19 PM ja muutjaks oli assu.)
Kütusekulu on algselt kui sisse lülitada ligi 15-20 kuidas kunagi, pärast 20 km sõitu arvuti näitab ikka mingi 11-14 maks mis langeb on kuskil 11 ..
Tänan üritamast aidata, kuid sellest ei saanud väga üldse targemaks.. Et milles siis üldse probleem on.. Mida tasub teha ja mida kontrollida ning kuidas jälile saada ?
(22-02-2012, 08:37 PM)hellrix Kirjutas: No kui salongis mingit Webasto juhtpaneeli pole siis peaks elektriline soojendus ikka olema. Aga palju siis kütuse kulu on? Mu autol sama mootor, no kui külmaga käima panen ja vähe soojendan koha peal näitab arvuti mingi 15l sajale. See pole veel mingi näitaja, sest peale 20 km läbimist kukub alla 6l sajale.
Tänan üritamast aidata, kuid sellest ei saanud väga üldse targemaks.. Et milles siis üldse probleem on.. Mida tasub teha ja mida kontrollida ning kuidas jälile saada ?
(22-02-2012, 09:57 PM)taadu Kirjutas: lihtsalt tahaks kaasa rääkida kuna teema püstitaja tundub, et ootab ka teoreetilist infot.
Webasto reeglina on mootori kütusel (nii bensiin kui diisel) töötav leekpõletiga katel mis aitab soojendada jahutusvedelikku. Lülitusmehhanisme on kahesuguseid:
1. lisasoojendit saab tööle lülitada vaid mootori töötades on/off põhimõttel. Reeglina üle +7C välistemperatuuri ei rakendu.
2. ... saab lülitada tööle taimleriga (ka kaugjuhtimine GSM jne) andes ette suvalise sisselülitamise aja.
Webastoga pole võimalik hetkega jahutusvedelikku üles kütta, kui katel pole just imevõimas (küttekulu!) ja ühendus otse salongiradiaatorile.(pole kompetentne selles osas)
Elektrisoojendi (kasutatakse reeglina siiski kvatiteet autodel ja mudelitel) pigem saab selline olla mis hetkega sooja suudab anda. Peaks olema tuvastatav kui jälgida muude tarvikute tööd (pirnide heledus ...)
see teooria...