22-02-2012, 09:57 PM
lihtsalt tahaks kaasa rääkida kuna teema püstitaja tundub, et ootab ka teoreetilist infot.
Webasto reeglina on mootori kütusel (nii bensiin kui diisel) töötav leekpõletiga katel mis aitab soojendada jahutusvedelikku. Lülitusmehhanisme on kahesuguseid:
1. lisasoojendit saab tööle lülitada vaid mootori töötades on/off põhimõttel. Reeglina üle +7C välistemperatuuri ei rakendu.
2. ... saab lülitada tööle taimleriga (ka kaugjuhtimine GSM jne) andes ette suvalise sisselülitamise aja.
Webastoga pole võimalik hetkega jahutusvedelikku üles kütta, kui katel pole just imevõimas (küttekulu!) ja ühendus otse salongiradiaatorile.(pole kompetentne selles osas)
Elektrisoojendi (kasutatakse reeglina siiski kvatiteet autodel ja mudelitel) pigem saab selline olla mis hetkega sooja suudab anda. Peaks olema tuvastatav kui jälgida muude tarvikute tööd (pirnide heledus ...)
see teooria...
Webasto reeglina on mootori kütusel (nii bensiin kui diisel) töötav leekpõletiga katel mis aitab soojendada jahutusvedelikku. Lülitusmehhanisme on kahesuguseid:
1. lisasoojendit saab tööle lülitada vaid mootori töötades on/off põhimõttel. Reeglina üle +7C välistemperatuuri ei rakendu.
2. ... saab lülitada tööle taimleriga (ka kaugjuhtimine GSM jne) andes ette suvalise sisselülitamise aja.
Webastoga pole võimalik hetkega jahutusvedelikku üles kütta, kui katel pole just imevõimas (küttekulu!) ja ühendus otse salongiradiaatorile.(pole kompetentne selles osas)
Elektrisoojendi (kasutatakse reeglina siiski kvatiteet autodel ja mudelitel) pigem saab selline olla mis hetkega sooja suudab anda. Peaks olema tuvastatav kui jälgida muude tarvikute tööd (pirnide heledus ...)
see teooria...
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.