22-02-2012, 08:08 PM
Kindlasti pole see esimene punkt, kindlasti pole ka teine sest mootori temperatuuri esimene pulk tuleb alles pärast kuskil 5 km sõitu, kui sedagi.
Aga kolmanda kohta ma ei oskagi öelda, vb tõesti on midagi kuskile paigaldatud ?! Aga peaaegu kohe on mingi max minut, pole aega mõõtnud täpselt.
(22-02-2012, 07:56 PM)Nustu826 Kirjutas: Sooja õhku peaaegu kohe peale kümkäivitust puhuma saab üldjuhul hakata ainult kolmel juhul:
1: Sõiduk on võetud soojast garaazist kus temperatuur üle 30 plusskraadi kindlasti.
2: Eelsoojendi, mis kütab ja pumpab pidevalt jahutusvedelikku läbi salongiradika. See aga eeldab seda et kütmine toimub pidevalt ja ilma omaniku teadmata. Mootori temperatuur peaks sellisel juhul kogu aeg olema + paarkümmend kraadi. Sellest võiks tulla ka kõrgem kulu.
3: Salongi soojendussüsteemi on paigaldatud 12V pealt töötav küttekeha - nt. nagu puhuritel
Peres on mul veel 2 Volvot 2,5D(S80 ja V70). Mõlemal tõuseb kütusekulu umbes 1,5 liitri jagu kui temperatuur langeb paari-kolme külmakraadini ja nii on olnud need aastad mil masin peres on olnud. Kumbalgi soendit peal ei ole.
Kui suur on see ajavahemik "peaaegu kohe"? 10 sek.?