06-02-2012, 12:12 PM
Hei,
külma ilmaga (-23) tõmbas mootor end kole "täis". Hakkas puterdama ja lõpuks suri välja. Enam käima ei läinud (kuigi uus aku peal ja tõmbab ilusti ringi)
Järgmisel päeval keerasin küünlad maha (-22 oli õues :S) - täiesti märjad. Lisaks 2 oli NKGd, 2 olid BERUd ja 2 Championit. (kuigi 3 aasta eest panin sinna 6 uut NKG sisse, aga eks siis vargad olid ka küünlaid näppinud). Panin 6 uut Boschi peale ja läks poolest pöördest käima.
Lisaks kuna auto seisab palju, paak metallist, ilmad külmad ja paak ka enam-vähem tühi koguaeg, siis kahtlustasin puterdamises ka vett küttesüsteemis (hakkas ka puterdama kohe kui tanklast välja tulin).
Lahedusena ostsin igasugu imevahendeid, mis peaks vett siduma ja niimoodi siis vee /kondentsi välja põletama. 30-60 sekundidt peale aine sisse kallamist viskas korraliku pruunika londi välja tagant (enne oli valge -külmast ilmast). Midagi ta ikka tegi!
Paagi panin silmini 98 täis ja puhastasin 50km maanteel torusid ka. Hakkas päris hästi käima.
Siiski, tundub, et segu veidi toores madalatel pööretel (st kõrgematel põleb nii kui nii kõik kütus ära).
Mida võiks kontrollida, mis mõjutaks segu, eriti külmal mootori? Mõni temp andur, mis juhiks segu keeramist?
Olen 99% kindel, et ka pritsepea vajaks rõhkude paika keeramist ja professionaalset pilku. Kelle poole võiks sellega pöörduda?
külma ilmaga (-23) tõmbas mootor end kole "täis". Hakkas puterdama ja lõpuks suri välja. Enam käima ei läinud (kuigi uus aku peal ja tõmbab ilusti ringi)
Järgmisel päeval keerasin küünlad maha (-22 oli õues :S) - täiesti märjad. Lisaks 2 oli NKGd, 2 olid BERUd ja 2 Championit. (kuigi 3 aasta eest panin sinna 6 uut NKG sisse, aga eks siis vargad olid ka küünlaid näppinud). Panin 6 uut Boschi peale ja läks poolest pöördest käima.
Lisaks kuna auto seisab palju, paak metallist, ilmad külmad ja paak ka enam-vähem tühi koguaeg, siis kahtlustasin puterdamises ka vett küttesüsteemis (hakkas ka puterdama kohe kui tanklast välja tulin).
Lahedusena ostsin igasugu imevahendeid, mis peaks vett siduma ja niimoodi siis vee /kondentsi välja põletama. 30-60 sekundidt peale aine sisse kallamist viskas korraliku pruunika londi välja tagant (enne oli valge -külmast ilmast). Midagi ta ikka tegi!
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Siiski, tundub, et segu veidi toores madalatel pööretel (st kõrgematel põleb nii kui nii kõik kütus ära).
Mida võiks kontrollida, mis mõjutaks segu, eriti külmal mootori? Mõni temp andur, mis juhiks segu keeramist?
Olen 99% kindel, et ka pritsepea vajaks rõhkude paika keeramist ja professionaalset pilku. Kelle poole võiks sellega pöörduda?