11-01-2012, 02:18 AM
.....niipalju lihtsalt infoks, et Kodanik "MP3GOD" on teema pealkirja silmas pidades K-JETRONIK-u põhimõtte skeemi tublisti välja toonud, kuid BERG maadleb eneselegi teadmata hoopis KE-Jetronikuga :-).
Kõige suurem erinevus kahel süsteemil on see, et K-JET puhul reguleeritakse segu ülakambri rõhu muutmisega ,KE-JET-i puhul aga alakambri rõhu muutmisega. ... jh mõlemal on see segu kruvi olemas, kuid sealt kruvist ei reguleerita tühikäiku ,vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele. Materjalis viga sees.
Kui mu mälu mind nüüd ei peta, siis kruvi keeramine vasakule tegi segu vaesemaks, ja paremale poole keeramine rikkamaks.
Keera kruvi nüüd ca 3-4 pööret VASTU kellaosuti suunda, kuivata küünlad ja silindrid käia tühjaks, ning hakka käivitama ,segu kruvi aegajalt kellaosuti suunas veerand ringi haaval peale kerama .
ehk saad käima tagasi enamvähem
kui sul on Lambda anduriga variant,siis ilma ampermeetrita paika ei saa. Kui on aga ilma ,siis CO ,mõõtja abiga saad segu paika keerata.
Kõige suurem erinevus kahel süsteemil on see, et K-JET puhul reguleeritakse segu ülakambri rõhu muutmisega ,KE-JET-i puhul aga alakambri rõhu muutmisega. ... jh mõlemal on see segu kruvi olemas, kuid sealt kruvist ei reguleerita tühikäiku ,vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele. Materjalis viga sees.
Kui mu mälu mind nüüd ei peta, siis kruvi keeramine vasakule tegi segu vaesemaks, ja paremale poole keeramine rikkamaks.
Keera kruvi nüüd ca 3-4 pööret VASTU kellaosuti suunda, kuivata küünlad ja silindrid käia tühjaks, ning hakka käivitama ,segu kruvi aegajalt kellaosuti suunas veerand ringi haaval peale kerama .
ehk saad käima tagasi enamvähem
kui sul on Lambda anduriga variant,siis ilma ampermeetrita paika ei saa. Kui on aga ilma ,siis CO ,mõõtja abiga saad segu paika keerata.