Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
k:k-jeti kohta - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: k:k-jeti kohta (/showthread.php?tid=25615)



k:k-jeti kohta - berg - 02-01-2012

Kas keegi oskab mulle midagi sellest kruvist rääkida (kuidas ma selle paika saaksin?)Mitu pööret tuleks lahti keerata kui too kruvi kinni? Tuttav näppis seda ja nüüd ei taha üldse käima minna enam.
[Pilt: 39293-IMAG0012.jpg]


RE: k:k-jeti kohta - ReinGSM - 02-01-2012

Mul töötava masina pealt selline maha võetud, paku hea hind - saad endale. Siis jääb 1 katsetusteks ja "ise kruvide paremini paika keeramiseks" Unibrow

Kui huvi võid mulle kirjutada.


RE: k:k-jeti kohta - indrek - 02-01-2012

Ega seda ei saagi öelda, kui mitu pööret, eks see kuulmise, käimaminemise ja lõhna järgi paika seadmine ole. Igal masinal see kokkuvõttes ise asendis


RE: k:k-jeti kohta - berg - 02-01-2012

rein hinnaks mis?



RE: k:k-jeti kohta - ReinGSM - 02-01-2012

Tuled ise järgi ja 25 eorot näpus.


RE: k:k-jeti kohta - Laur - 02-01-2012

(02-01-2012, 03:15 PM)berg Kirjutas: Kas keegi oskab mulle midagi sellest kruvist rääkida (kuidas ma selle paika saaksin?)Mitu pööret tuleks lahti keerata kui too kruvi kinni? Tuttav näppis seda ja nüüd ei taha üldse käima minna enam.

Tuttavale tuleks nüüd mööda näppe anda, paar korda iga keeru kohta mis ta kruvi näppis.!Angry

Kui oleksid vaevunud foorumi otsingut kasutama, oleksid leidnud järgnevat:

wdb240 Kirjutas:Ei tohi seda õhukulu kruvi niisama keerata. Selle keeramiseks on vaja ühendada elektromagnethüdraulilise regulaatori vahele MILLIAMPERMEETER ja siis selle kruviga klapi töövool paika keerata. Muidugi võib seda kruvi niisama ka keerata, kui tahad asja sinnasamusesse keerata. Seal tuleb veel jälgida alakambri ja ülakambri rõhkude erinevust, ja kui need ka paigas ei ole siis võib regulaatorist kruvikesega natukene järgigi aidata, aga seda ikka selleljuhul, kui sa tead mida sa teed. See on peenike värk ja kui ise seda ei tea siis soovitan väga viia mehe juurde, kes teab. Kahjuks ei ole neid teadjaid eriti palju.........



RE: k:k-jeti kohta - siimruz - 02-01-2012

Nõustun sellega et seda ei tohi niisama näppida. Kuigi mina oma kuuel ka seda näppisin ja ma sain mootori premini käima. Kuid ma keerasin seda kõigest 1/5 tiiru. Ühesõnaga hästi vähe ja sellest oli juba piisavalt et midagi muutuks muidugi jätsin ma meelde algasendi et saaks vajadusel tagasi keerata. Aga nagu ma wdb 240 konsulteerisin võib sellest teinekord tõesti abi olla ajajooksul tekinud lõtkude tasandamiseks. Aga niimoodi uupi ei tohi seda keerata kohe kindlasti mitte. Eks nüüd on vaja juba täpsemaid mõõte riistu et see paika uuesti saada. Aga nagu ma aru sain neid päris igal mehel garaazis ei vedele.

Siim


RE: k:k-jeti kohta - berg - 02-01-2012

Aga kõikidel mootoritel sama(töömahu suhtes)?


RE: k:k-jeti kohta - ReinGSM - 02-01-2012

(02-01-2012, 04:57 PM)berg Kirjutas: Aga kõikidel mootoritel sama(töömahu suhtes)?

Äkki sõnastad oma küsimuse vähe paremini? Mina küll aru ei saanud mida sa küsid Rolleyes




RE: k:k-jeti kohta - berg - 02-01-2012

kas jetid samad nt. kas 2.0 oma sobib 3.0-le?


RE: k:k-jeti kohta - Laur - 02-01-2012

ikka ei saa aru? mis asi on sama? Terve pritse? kindlasti mitte, silindrite arv on ju erinev. Mõni komponent sobib ilmselt.


RE: k:k-jeti kohta - ReinGSM - 02-01-2012

Mina pakun sulle 3L m103 138/132kw oma


RE: k:k-jeti kohta - berg - 02-01-2012

to laur:õigus jah ühel ju 4 silindrit teisel 6


RE: k:k-jeti kohta - arts24h - 02-01-2012

Kui laia liistu järgi tuled võid mult uue pritse ka soetada Nod


RE: k:k-jeti kohta - mp3god - 10-01-2012

[Pilt: fuel_dissy.gif]
Sinu kruvi on tähistatud kirjaga "Idle mixture adjustment screw" , tühikäiku saab sealt reguleerida. Peal on tal kork, mis tuleb eemaldada, ning siis pika kruvikeerajaga saab õigele asjale ligi. Selle regull mõjutab mootri tööd väga väikeses osas, nö täpishäälestus ning seda on mõistlik stendis teha. Viga tuleb mujalt otsida, kui auto ei käivitu.
Inglise keelne jutt ka mehaanilise pritse kohta.


RE: k:k-jeti kohta - wdb240 - 11-01-2012

.....niipalju lihtsalt infoks, et Kodanik "MP3GOD" on teema pealkirja silmas pidades K-JETRONIK-u põhimõtte skeemi tublisti välja toonud, kuid BERG maadleb eneselegi teadmata hoopis KE-Jetronikuga :-).
Kõige suurem erinevus kahel süsteemil on see, et K-JET puhul reguleeritakse segu ülakambri rõhu muutmisega ,KE-JET-i puhul aga alakambri rõhu muutmisega. ... jh mõlemal on see segu kruvi olemas, kuid sealt kruvist ei reguleerita tühikäiku ,vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele. Materjalis viga sees.

Kui mu mälu mind nüüd ei peta, siis kruvi keeramine vasakule tegi segu vaesemaks, ja paremale poole keeramine rikkamaks.
Keera kruvi nüüd ca 3-4 pööret VASTU kellaosuti suunda, kuivata küünlad ja silindrid käia tühjaks, ning hakka käivitama ,segu kruvi aegajalt kellaosuti suunas veerand ringi haaval peale kerama .
ehk saad käima tagasi enamvähem
kui sul on Lambda anduriga variant,siis ilma ampermeetrita paika ei saa. Kui on aga ilma ,siis CO ,mõõtja abiga saad segu paika keerata.




RE: k:k-jeti kohta - mp3god - 11-01-2012

Õigus wdb240, "vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele". Regull sealt kruvist on mõlemil siiski sama põhimõttega. Pritse pead on mehaanilise ehituse poolest samad. KE'l on lisandunud ecu (detonatsiooniandur, süütenurk, lambda(olemas ka uuematel k'del, jms täpsem häälestus arvuti poolt).