09-01-2012, 10:00 PM
Jah, see kui hõõgküünalde tuli süüte sisse keerates põlema ei hakka ja süttib alles peale mootori käima minemist ongi indikaatorix, et üx küünaldest läbi. See on lihtsalt veateade, mitte ei hoia ta küünlaid sees kui mootor juba käib.
Vasaku tiiva peal asub ka hõõgküünalde pistik, kus siis 4-6 klemmi sõltuvalt silindrite arvust. Sealt saab testida, milline küünal omadega läbi on. Annad juhtmega aku pealt plussi igale klemmile korda mööda peale ja need mis sädet annavad on korras ja see kus sädet ei teki on vigane. Seal pistiku peal on numbrid ka kirjas, milline klemm millise silindri oma on. Paljud vahetavad kõik küünlad korraga, aga mina olen viimase viie aasta jooxul niiviisi testides vahetanud välja 2 küünalt, kuna ülejäänuid pole ju mõtet maha kiskuda kui nad toimivad.
Vasaku tiiva peal asub ka hõõgküünalde pistik, kus siis 4-6 klemmi sõltuvalt silindrite arvust. Sealt saab testida, milline küünal omadega läbi on. Annad juhtmega aku pealt plussi igale klemmile korda mööda peale ja need mis sädet annavad on korras ja see kus sädet ei teki on vigane. Seal pistiku peal on numbrid ka kirjas, milline klemm millise silindri oma on. Paljud vahetavad kõik küünlad korraga, aga mina olen viimase viie aasta jooxul niiviisi testides vahetanud välja 2 küünalt, kuna ülejäänuid pole ju mõtet maha kiskuda kui nad toimivad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!