08-01-2012, 12:25 AM
(08-01-2012, 12:03 AM)stihl Kirjutas:(07-01-2012, 11:35 PM)vana-lõõts Kirjutas: jama selles et nüüd ei võtta selle kuuenda pärast üldse küünlaid järgi ja vaevu saan käima kui külmem ilm öösel olnud...
Külma pole veel tõsist olnudki ju...?
...
Kuuldes juttu ühest mittetöötavast küünlast, tuleb alati meelde lugu sellest, kuidas benny hill (john bull, jonny english, misiganes britt) diiselmootorit tegi.
Auto kere oli valmis, projekteeriti sinna ka uuemat tüüpi diiselmootor, sedakorda 5 silindriline. Kui mootorit tehases peale hakati tõstma, selgus, et viiendat, e. kõige salongipoolsemat eelsüüteküünalt pole mootorit maha võtmata võimalik vahetada...ruumi oli nii vähe, noh...
Mis te arvate, mis siis edasi sai?
...
Sai see, et ülejäänud seda tüüpi viiesilindrilised mootorid tehti nelja küünlaga ja viiendale jäeti isegi auk kaanesse puurimata.
Auto mark oli Land Rover, mudel Discovery II ja mootor oli nende legendaarne Td5.
Mis me siit peale inglise huumori veel järeldame?
Mina seda, et läks inglise raud juba tehasest ilma ühe küünlata käima, läeb saksa raud juba ammugi. Mingi muu jama on sul seal, kontrolli oma ülejäänud uuesti üle ja see jutt, et kuuenda pärast ei rakendu teised 5, kuulub kategooriasse BS.
Kolmas asi on see, et kasuta mõistust, õigeid võtmeid ja saad hakkama. Kui mõistust või võtmeid pole, astu esimesse töökotta sisse ja palu see viimane vahetada.
Tehas väidab, et õige on kasutada 3/8 otstega narret + kardaani, mina sain hakkama kombinatsioonis lehtvõti + 1/4 otstega narre + pikendus + kardaan + padrun. (järjekorra kohta palum märkmeid mitte teha)
Jah, see ei ole walk in the park, aga asi on tehtav ilma kollet maha võtmata.
Tere.
Sellge pilt juu mul siis pole mõistust kuna tööriistad on olemas.Kardaaniga sealt vaheld sudida kuidagi ei tea kahtlane tavaliselt kardaan väänab alati kuhugi poole ära ja siis eriti lihtne see küünal ära murda.
Siin sai arutatud juba kord et mis viga olla võib kui 5 küünalt uued 1 vana,allgul töötas ja võtis järgi ja siis järk järgult aina harvemini nüüd võtab siis järgi kui mootor soe ja siis kui käivitan ja töötab 20 sek hakkab tuli põlema ja küünal järgi käimise pealt ,ajab kuumaks ära ja kustub ära jälle see hetk kui need järgi lähevad hommikul siis mootor ka käib ühtlasemalt.