08-01-2012, 12:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2012, 09:52 AM ja muutjaks oli stihl.)
(07-01-2012, 11:35 PM)vana-lõõts Kirjutas: jama selles et nüüd ei võtta selle kuuenda pärast üldse küünlaid järgi ja vaevu saan käima kui külmem ilm öösel olnud...
Külma pole veel tõsist olnudki ju...?
...
Kuuldes juttu ühest mittetöötavast küünlast, tuleb alati meelde lugu sellest, kuidas benny hill (john bull, jonny english, misiganes britt) diiselmootorit tegi.
Auto kere oli valmis, projekteeriti sinna ka uuemat tüüpi diiselmootor, sedakorda 5 silindriline. Kui mootorit tehases peale hakati tõstma, selgus, et viiendat, e. kõige salongipoolsemat eelsüüteküünalt pole mootorit maha võtmata võimalik vahetada...ruumi oli nii vähe, noh...
Mis te arvate, mis siis edasi sai?
...
Sai see, et ülejäänud seda tüüpi viiesilindrilised mootorid tehti nelja küünlaga ja viiendale jäeti isegi auk kaanesse puurimata.
Auto mark oli Land Rover, mudel Discovery II ja mootor oli nende legendaarne Td5.
Mis me siit peale inglise huumori veel järeldame?
Mina seda, et läks inglise raud juba tehasest ilma ühe küünlata käima, läeb saksa raud juba ammugi. Mingi muu jama on sul seal, kontrolli oma ülejäänud uuesti üle ja see jutt, et kuuenda pärast ei rakendu teised 5, kuulub kategooriasse BS.
Kolmas asi on see, et kasuta mõistust, õigeid võtmeid ja saad hakkama. Kui õigeid tööriistu/võtmeid pole, astu esimesse töökotta sisse ja palu profil see viimane vahetada.
Tehas väidab, et õige on kasutada 3/8 otstega narret + kardaani, mina sain hakkama kombinatsioonis lehtvõti + 1/4 otstega narre + pikendus + kardaan + padrun. (järjekorra kohta palum märkmeid mitte teha)
Jah, see ei ole Spaziergang im Park, aga asi on täitsa tehtav ilma kollet maha võtmata.