21-12-2011, 11:20 PM
Ei mina neid videosi ilmselt tegema ei hakka ![Eusa_snooty Eusa_snooty](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_snooty.gif)
Nüüd siis liikus turbosüsteem katsetus masinalt igapäevaliikur C124 külge.
Juba ennem oli tollel kupee mootoril pump peale keeratud 1,75 tiiru, nüüd keerasin veel juurde ja kokku nüüdseks 2,5 tiiru peale keeratud. Liigub päris erksalt võrreldes endisega. Häirib veider susin mida see turbo teeb võimalik et asi selles et õhupuhastit küljes pole. Susin tekib vaid siis kui vedu taga ja gaasi anda.
Intercooler pole endiselt küljes, e34 cooler minu kupeele ei sobi kuna sellel on kõrgem radiaator (51cm), nendel kellel madal radikas (41cm), siis nendele sobib e34 cooler kenasti. Homme peaks saabuma e39 cooler (25€), mille kavatsen rattakoopasse paigaldada (samma kohta nagu BMW-l)
Täna sai lõpuks valmis summuti, 602-le mõeldud sumps täies pikkuses nurka ja sai tehtud uus, jämedamast torust, nüüd siis välis läbimõõduga 60mm (samas mõõdus ka 525tds-i sumps). Kui ennem oli sumpsil 2 pütta, siis nüüd vaid üks (see kõige viimane, ka bemaril on vaid üks pütt) milleks sai kasutatud w124 300e viimast pütta. Uue sumpsi toru vedamiseks ostsin poest sumpsi toru ja käänakuid (Mufflexi oma), päris kallid on need torud ja käänakud/poognad (80€ kulus kokku). Lõpptulemus sai igatahes hea, täitsa vaikne on, kuigi too 300e tagapütt on üks nõrk lüli, seda on eelnevad omanikud üüratult lappinud, mingi aeg tuleks see asendada kabedamaga, õnneks sai kogu süsteem lahendatud selliselt et 300e tagapütt istub ilma igasuguste modifikatsioonideta külge seega asendamine saab olema lihtne. Kogu sumpsi süsteemi saab võtta 4-jaks eri osaks: 3 toru ja tagapütt.
Kui vahepeal tundus et turbo lisamine polegi miskit kulukat, siis nüüdseks kulunud juba 240€, uus summuti süsteem pani korralikku põntsu![Doubt Doubt](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/doubt.gif)
![Eusa_snooty Eusa_snooty](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_snooty.gif)
Nüüd siis liikus turbosüsteem katsetus masinalt igapäevaliikur C124 külge.
Juba ennem oli tollel kupee mootoril pump peale keeratud 1,75 tiiru, nüüd keerasin veel juurde ja kokku nüüdseks 2,5 tiiru peale keeratud. Liigub päris erksalt võrreldes endisega. Häirib veider susin mida see turbo teeb võimalik et asi selles et õhupuhastit küljes pole. Susin tekib vaid siis kui vedu taga ja gaasi anda.
Intercooler pole endiselt küljes, e34 cooler minu kupeele ei sobi kuna sellel on kõrgem radiaator (51cm), nendel kellel madal radikas (41cm), siis nendele sobib e34 cooler kenasti. Homme peaks saabuma e39 cooler (25€), mille kavatsen rattakoopasse paigaldada (samma kohta nagu BMW-l)
Täna sai lõpuks valmis summuti, 602-le mõeldud sumps täies pikkuses nurka ja sai tehtud uus, jämedamast torust, nüüd siis välis läbimõõduga 60mm (samas mõõdus ka 525tds-i sumps). Kui ennem oli sumpsil 2 pütta, siis nüüd vaid üks (see kõige viimane, ka bemaril on vaid üks pütt) milleks sai kasutatud w124 300e viimast pütta. Uue sumpsi toru vedamiseks ostsin poest sumpsi toru ja käänakuid (Mufflexi oma), päris kallid on need torud ja käänakud/poognad (80€ kulus kokku). Lõpptulemus sai igatahes hea, täitsa vaikne on, kuigi too 300e tagapütt on üks nõrk lüli, seda on eelnevad omanikud üüratult lappinud, mingi aeg tuleks see asendada kabedamaga, õnneks sai kogu süsteem lahendatud selliselt et 300e tagapütt istub ilma igasuguste modifikatsioonideta külge seega asendamine saab olema lihtne. Kogu sumpsi süsteemi saab võtta 4-jaks eri osaks: 3 toru ja tagapütt.
Kui vahepeal tundus et turbo lisamine polegi miskit kulukat, siis nüüdseks kulunud juba 240€, uus summuti süsteem pani korralikku põntsu
![Doubt Doubt](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/doubt.gif)