21-12-2011, 12:58 AM
Nonii, ketipinguti sai tänasega vahetatud, samamoodi ka õlipump, kuna õlirõhk jäi ikka 80-90C vahel natuke üle ühe, aga oli parem kui vana pingutiga. Vana õlipumpa sai vabalt käega ringi keerata, teise mootori oma juba nii naljalt ei jõudnud.
Käigukasti probleemi parandasin ka, panin jahutuse torustiku radiaatorist väljapoole, võtsin enda mingisugusest kasutust radiaatorist jahutustoru välja, keerasin otsad külge ja panin radiaatori taha selle kinni. Enam sealt ei leki ja õlinorm on nüüdsest sees, käike vahetab, tahtis küll käigukasti ajastuse trossi liigutamist, aga loodame et läks paremaks, praegu pole mootoris õli, kuna karteri põhi käis alt ära pumba vahetusel. Karterikaitset pidin ka natuke ümber tegema, kuna see on ilmselt mingi teise auto oma ja ei sobinud ilma karterit lömmi löömata alla.
Tiib sai ka viimaseid pahtlikirmeid (võibolla kriimupahtlit veel tahab) aga nüüdsest on tiib mattmustaks krunditud, st täitekrunt on peal. Sisu koos, õlitatud, karp sai dinitroli pintsliga määritavat põhjamasteksit, kui ära kuivab ja auto värvitud saab siis saab karp ka seest õlitatud ja punnid ette pandud.
Mootori poole pealt on ainult see, et alguses käivitades, külma mootoriga tahab väga välja surra, ei taha tuure üleval hoida ilma ise gaasiga mängimast. Ja jah, gaasiga peab mängima. Sooja mootoriga on ka kombeks välja surra kui kiirelt D peale kast lükata ja pidur päästa. Tühikäiku võiks kuidagi paremaks saada, soojalt väga palju probleeme ei ole, saime sooja mootori tühikäigu gaasivarda pikendamisega enamvähem paika, aga liikuma saamise probleem on jätkuvalt olemas. Mootor võtab ka hirmus aeglaselt pöördeid alla, aga millest see tingitud on?
Käigukasti probleemi parandasin ka, panin jahutuse torustiku radiaatorist väljapoole, võtsin enda mingisugusest kasutust radiaatorist jahutustoru välja, keerasin otsad külge ja panin radiaatori taha selle kinni. Enam sealt ei leki ja õlinorm on nüüdsest sees, käike vahetab, tahtis küll käigukasti ajastuse trossi liigutamist, aga loodame et läks paremaks, praegu pole mootoris õli, kuna karteri põhi käis alt ära pumba vahetusel. Karterikaitset pidin ka natuke ümber tegema, kuna see on ilmselt mingi teise auto oma ja ei sobinud ilma karterit lömmi löömata alla.
Tiib sai ka viimaseid pahtlikirmeid (võibolla kriimupahtlit veel tahab) aga nüüdsest on tiib mattmustaks krunditud, st täitekrunt on peal. Sisu koos, õlitatud, karp sai dinitroli pintsliga määritavat põhjamasteksit, kui ära kuivab ja auto värvitud saab siis saab karp ka seest õlitatud ja punnid ette pandud.
Mootori poole pealt on ainult see, et alguses käivitades, külma mootoriga tahab väga välja surra, ei taha tuure üleval hoida ilma ise gaasiga mängimast. Ja jah, gaasiga peab mängima. Sooja mootoriga on ka kombeks välja surra kui kiirelt D peale kast lükata ja pidur päästa. Tühikäiku võiks kuidagi paremaks saada, soojalt väga palju probleeme ei ole, saime sooja mootori tühikäigu gaasivarda pikendamisega enamvähem paika, aga liikuma saamise probleem on jätkuvalt olemas. Mootor võtab ka hirmus aeglaselt pöördeid alla, aga millest see tingitud on?