15-12-2011, 05:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2011, 05:37 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Ei tahaks uskuda et siinne seltskond mercefreaken.com-i ei tea:
W220 S65 AMG (2004 modellene):
Antall sylindre 12 (V)
Antall ventiler 36
Slagvolum 5980 cm3
Boring/slaglengde 82,6 / 93,0 mm
Kompresjon 9,0
Effekt 612 HK ved 4800-5100 o./min.
Dreiemoment 1000 Nm (elektronisk begrenset) ved 2000-4000 o./min.
Drivstofftank 88 liter
Felger 8,5 J x 19 foran
9,5 J x 19 bak
Dekk 245/40 ZR 19 foran
275/35 ZR 19 bak
Akselerasjon 0-100 km/t 4,4 sekunder
Topphastighet 250 km/t
Forbruk per 10 km
-snitt 1,49 liter
Transmisjon 5-trinns automatgir med AMG SPEEDSHIFT
Akselavstand
308,5 cm
Lengde 516,3 cm
Bredde 185,5 cm
Høyde 139,8 cm
Snudiameter 12,1 meter
Totalvekt 2625 kg
Egenvekt 2220 kg
Bagasjevolum 500 liter
(Iflg. EG 92/21: med fører (68 kg), 7 kg bagasje og 90% drivstoff)
Huvitavamad nr:
1000 Nm
612 hj
4,4 sek @ 2,3 tonni
to: wdb240
Kui "snitt" on linn siis 14,9L ju ikka mitte 9.81? Ehk 15.3 täitsa OK.
Kas tegemist pole mitte mootoriga mille kohta Jeremy Clarkson ütles et sellega võib planeete liigutada? Ja kui õieti mäletan siis nende nr-itega selle metsalise potentsiaal veel ei piirdunud kuid torkki tuli limiteerida et rattad lihtsalt all ringi ei jääks käima Mida nad jäävad tegema muidugi ka 1kNm-ga.
Paraku pean selle suht otsekohese väitega nõustuma. Eesti ON vaieldamatult maailma ühe kalleima ja võimsaima autopargiga riik maailmas (Hummerite kontsentratsiooni suhtes mingid aastad tagasi vist isegi TOP 5) kuid hooldusega on nii nagu on.
Tõsi on ka see et 10-st W140-st on raske isegi 1 korralikku leida.
Mis muud kui pilte ootama-muidu järjekordse kõvatajaga tegemist
W220 S65 AMG (2004 modellene):
Antall sylindre 12 (V)
Antall ventiler 36
Slagvolum 5980 cm3
Boring/slaglengde 82,6 / 93,0 mm
Kompresjon 9,0
Effekt 612 HK ved 4800-5100 o./min.
Dreiemoment 1000 Nm (elektronisk begrenset) ved 2000-4000 o./min.
Drivstofftank 88 liter
Felger 8,5 J x 19 foran
9,5 J x 19 bak
Dekk 245/40 ZR 19 foran
275/35 ZR 19 bak
Akselerasjon 0-100 km/t 4,4 sekunder
Topphastighet 250 km/t
Forbruk per 10 km
-snitt 1,49 liter
Transmisjon 5-trinns automatgir med AMG SPEEDSHIFT
Akselavstand
308,5 cm
Lengde 516,3 cm
Bredde 185,5 cm
Høyde 139,8 cm
Snudiameter 12,1 meter
Totalvekt 2625 kg
Egenvekt 2220 kg
Bagasjevolum 500 liter
(Iflg. EG 92/21: med fører (68 kg), 7 kg bagasje og 90% drivstoff)
Huvitavamad nr:
1000 Nm
612 hj
4,4 sek @ 2,3 tonni
to: wdb240
Kui "snitt" on linn siis 14,9L ju ikka mitte 9.81? Ehk 15.3 täitsa OK.
Kas tegemist pole mitte mootoriga mille kohta Jeremy Clarkson ütles et sellega võib planeete liigutada? Ja kui õieti mäletan siis nende nr-itega selle metsalise potentsiaal veel ei piirdunud kuid torkki tuli limiteerida et rattad lihtsalt all ringi ei jääks käima Mida nad jäävad tegema muidugi ka 1kNm-ga.
Paraku pean selle suht otsekohese väitega nõustuma. Eesti ON vaieldamatult maailma ühe kalleima ja võimsaima autopargiga riik maailmas (Hummerite kontsentratsiooni suhtes mingid aastad tagasi vist isegi TOP 5) kuid hooldusega on nii nagu on.
Tõsi on ka see et 10-st W140-st on raske isegi 1 korralikku leida.
Mis muud kui pilte ootama-muidu järjekordse kõvatajaga tegemist